وزیر نفت خبر داد:
ورود ۱۳ حلقه چاه به مدار تولید در پارس جنوبی
وزیر نفت با اشاره به ورود ۱۳ حلقه چاه به مدار تولید در پارس جنوبی گفت: در حدود ۱۴ ماه گذشته، ۱۳ حلقه چاه در مجموعه پارس جنوبی وارد مدار تولید شد که در مجموع حدود ۲۲ میلیون مترمکعب در روز افزایش تولید گاز خام را برای کشور به همراه داشتهاند.
به گزارش اقتصادسرآمد، محسن پاکنژاد که به منظور بازدید از پروژههای منطقه ویژه انرژی پارس - به عسلویه سفر کرده است، اظهار داشت: انتظار میرود تا پایان سال جاری و طی حدود دو ماه و نیم آینده، چهار حلقه چاه جدید دیگر نیز در قالب طرح حفاری درون میدانی به بهرهبرداری برسد که در این صورت، میزان افزایش تولید گاز به حدود ۳۰ میلیون مترمکعب در روز میرسد.
وی با قدردانی از کارکنان صنعت نفت که با کار سخت، غیرت و تلاش خستگی ناپذیر پای تولید انرژی ایستاده اند، افزود: امروز با حضور در این منطقه به نمایندگی از مردم ایران، از این عزیزان که دور از خانواده و در شرایط دشوار کاری با ازخودگذشتگی به کشور خدمت میکنند، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.
همچنین در جریان این سفر و با حضور وزیر نفت پروژه ردیف دوم واحد شیرینسازی شرکت پالایش گاز فجر جم که در جریان جنگ ۱۲ روزه دچار حادثه شده بود، دوباره به مدار تولید بازگشت.
ردیف دوم واحد شیرینسازی شرکت پالایش گاز فجر جم خرداد امسال در جنگ ۱۲ روزه با رژیم صهیونیستی آسیب دیده بود که با تلاش شبانهروزی متخصصان و کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم در مدت زمان کوتاهی دوباره جان گرفت و اکنون آماده تولید حداکثری است.
به گزارش اقتصادسرآمد، محسن پاکنژاد که به منظور بازدید از پروژههای منطقه ویژه انرژی پارس - به عسلویه سفر کرده است، اظهار داشت: انتظار میرود تا پایان سال جاری و طی حدود دو ماه و نیم آینده، چهار حلقه چاه جدید دیگر نیز در قالب طرح حفاری درون میدانی به بهرهبرداری برسد که در این صورت، میزان افزایش تولید گاز به حدود ۳۰ میلیون مترمکعب در روز میرسد.
وی با قدردانی از کارکنان صنعت نفت که با کار سخت، غیرت و تلاش خستگی ناپذیر پای تولید انرژی ایستاده اند، افزود: امروز با حضور در این منطقه به نمایندگی از مردم ایران، از این عزیزان که دور از خانواده و در شرایط دشوار کاری با ازخودگذشتگی به کشور خدمت میکنند، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.
همچنین در جریان این سفر و با حضور وزیر نفت پروژه ردیف دوم واحد شیرینسازی شرکت پالایش گاز فجر جم که در جریان جنگ ۱۲ روزه دچار حادثه شده بود، دوباره به مدار تولید بازگشت.
ردیف دوم واحد شیرینسازی شرکت پالایش گاز فجر جم خرداد امسال در جنگ ۱۲ روزه با رژیم صهیونیستی آسیب دیده بود که با تلاش شبانهروزی متخصصان و کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم در مدت زمان کوتاهی دوباره جان گرفت و اکنون آماده تولید حداکثری است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
با هدف حفاظت از میراث ارزشمند خلیج فارس؛ حفاظت و احیای بافت تاریخی بوشهر عملیاتی می شود
-
امسال؛ اجرای طرح گسترده مقابله با گونه مهاجم "سنبل آبی" در تالاب انزلی
-
«جنگ ۴۰ روزه» بهانهبازنگری در سیاستهای حملونقلی ایران
-
مردم جزیره خارگ بیبهره از طرح جامع شهری
-
کمبود اسکله های گردشگری در نوار ساحلی خزر
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته
-
با حجم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان؛ هتل ساحلی 5 ستاره در بندر دیلم احداث می شود
-
امسال صورت می گیرد؛ عملیات تعویض و نوسازی خطوط لوله نفتی ابوذر در میدان نفتی ابوذر و جزیره خارگ
-
چرا تحریمهای بیسابقه آمریکا نتوانست صادرات نفت ایران را متوقف کند؟
-
ضرورت بازنگری در الگوی توسعه بنادر
-
کشتیهای ایرانی خزر در صف تعمیر!
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد



