«سرآمد» تحلیل می د هد؛
«ایران بانو» آگاه و بیدار
گروه تحلیل - ایرج گلشنی - جنجال برخی معترضین که افسارشان به دست ترامپ و ناتانیاهو بود، با عَلم کردن مهرههای سوخته، با حمایت مستقیم موساد و سیا، کشور را به آشوب و جنجال کشیدند و از هیچ ضربه اقتصادی و جانی دریغ نکردند. دوشنبه، مردم سرزمین شعر و احساس و آگاهی، سرزمین اولین تمدن بشری، سرزمین با شکوه ایران زمین سیفون را کشید و همه تفالهها و گندآبها و فضلههای استعمار را بار دیگر به چاه تاریخ ریخت.
همه از کوچک و بزرگ میدانند که رجوی ها چه کردند و چه کشتاری از اهالی شریف اسلام آباد غرب، کرند و سرپل ذهاب کردند. در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله، منافقین و خائنین کوردل با همدستی صدام عفریتی، از سمت غرب کشور تحت عملیاتی به نام «فروغ جاویدان» که در طرف ما به نام «عملیات مرصاد» مشهور شد، از سمت غرب کشور به داخل نفوذ کردند. ماجرا از این قرار بود:
رجویها نماد خیانت مستقیم به ایران
ابتدا ایران قطعنامه 598 را پذیرفت و صدام و ارتش بعث، با سوء استفاده از این پذیرش و اعلام آتش بس، ناجوانمردانه با تمام قوا به مرزهای ما از جنوب و غرب، یورش آوردند. صفهای مقاومت مقدماتی را که به دلیل اعلام آتش بس، از حالت جنگی خارج شده بودند را غافلگیر و منهدم کرد. خط مقدم که شکسته شد، ارتش بعث با کیلومترها به داخل خاک ما نفوذ کرد و از سمت غرب، تا شهر گیلان غرب رسید و مدافعان ما بعد از شهر گیلان غرب و در موقعیتی به نام محلی «تق و توق» به مقابله ایستادند. جنگ بین طرفین تا حدود هشت شب طول کشید و سپس ارتش عراق شروع به عقب نشینی کرد؛ اما این یک نقشه برای سرگرم کردن نیروهای ما بود تا حدود 5هزار نفر از منافقین از جاده سرپل ذهاب به سمت کرند و سپس اسلام آباد غرب بدون هیچ سد و مقاومتی حرکت کنند و طی همان ساعات اولیه، از شهرهای سرپل ذهاب و کرند غرب گذشته و خود را به اسلام آباد برسانند.
اینان که به طور کامل با سلاحهای اسراییلی-امریکایی مجهز شده بودند و برای شناسایی همدیگر یک روبان سفید به دست خود بسته بودند، در نهایت خشم و کینه توزی وارد کرند و اسلام آباد غرب شدند و تا توانستند مردم را کشتند. نمونه شنیع و وحشتناک این کشتار، کشتن رزمندگان مجروح و بیماران بیمارستان اسلام آباد غرب بود که واقعا دلخراش بود.
اینان در ساعات صبحگاهی عزم تسخیر کرمانشاه را به عنوان بزرگ ترین شهر غرب کشور کردند و قصد داشتند از مسیر کرمانشاه به سمت صحنه، کنگاور، اسدآباد، همدان و سپس تهران آمده و به خیال خام خود، تهران را تسخیر کنند!
هجوم آن ها اما در همان ساعت منکوب شد. خلبانان رشید هوانیروز کرمانشاه، آن ها را در پشت تنگه چهارزبر(مرصاد کنونی) گیرانداختند و لشکریان زمینی هم به مرور رسیدند. مخصوصا تیپ 57 لرستان از یک سو و تیپ نبی اکرم کرمانشاه و سپس لشکر محمدرسول الله از تهران از دیگر سو بر سرشان آوار شدند و بیش از نیمی از جمعیت راهزن منافق را به گورستان فرستاند. باقی مانده جرثومههای فساد، گریختند و به سمت عراق بازگشتند که در بین راه هم تعداد زیادی از آنها تلف شدند و در نهایت، چیزی که عایدشان شد، انهدام بزرگ بود.
اکنون این گروهک تروریستی با مرام و مسلک عجیب و غریب و فلسفهای مزخرف به تمام معنا، با حمایت موساد و سیا، گاهی تحرکات محدودی انجام میدهد که البته خساراتی به بار میآورند اما به هدفی نخواهند رسید.
پهلوی، ابزاری بی اراده
گروهک دیگری که با حمایت از جنگ اسراییل علیه ایران، خیانت خود را ثابت کرد، گروهکی است که با نماد پهلوی، تحرکاتی انجام میدهد. گروهکی که هیچ منطق و فلسفه و دلیلی برای حقانیت خود یا منطقی برای پیشرفت ایران ندارد و مهم ترین دلیل آنها این است که رضا فرزند محمدرضا است و دیگر هیچ. کمترین فکر یا برنامه نه برای تحرکات خود دارند و نه برای پیشرفت ایران. آن چه که آنها دارند و خوب بلدند، موج سواری است. با گروهی اندک که کعبه آمال آنها ایران اینترنشال، بی بی سی و تلویزیون شکست خورده من و تو است. تصورها و تصویرهای جعلی از دوران رژیم پهلوی که با هیچ سند تاریخی همخوانی ندارد. شعارهایی که نه از ماهیت و فلسفه خدمت به مردم ایران، بلکه فقط و فقط حمایت از یک شخص خاص، بی اراده، بی سواد، بی تجربه و معلوم الحال با وضعیت خانوادگی اسفناک است. وضعیتی که غیرت هیچ ایرانی آن را نمی پذیرد.
اینان قرار است با یاوه گویی های ترامپ و وعده های اسراییل، ایران را به دست بگیرند! آن وقت است که ایران به هزار پاره تجزیه و تقسیم شود و 7هزار سال تمدن برای همیشه از میان برود. ریشه و تمدنی که امریکای 300 ساله و اسراییل 73 ساله، حسرت آن را می خورند. خوشبختانه این گروهک، هیچ منطق و فلسفه مشخص و مهمی ندارد که بتواند ایرانیان را برای حمایت از خود قانع کنند؛ این است که بعد از 48 سال از سقوط رژیم پهلوی تا کنون، جز رسوایی برای خود نداشته اند.
هنر این گروهک این است که مانند کفتار منتظر مینشیند تا در کشور اتفاقی بیفتد و سپس موج سواری کوتاه مدتی میکنند و تمام. این بار بر موج اعتراض بازاریان شرافتمند ما سوار شدند و هنرشان این شد که سطل آشغالی یا اتوبوسی آتش بزنند و دور آتش شعار به نفع یک شخص خاص بدهند نه ایران.
ایران بانو آگاه و بیدار
سرانجام، فرزندان آگاه ایران بانو، با قدرت به میدان آمدند و پرشور از خون شهدای خود پاسداری کردند و تفالههای آشوب چی را باردیگر سرکوب و منکوب کردند.
بی تردید، انتظار مردم ایران است که فرزندان گمنام آن ها و نیروهای غیرتمند انتظامی، که در این روزها خط و ربط همه آشوب گران را گرفته اند، با قدرت ادامه دهند و حساب سرسپردههای اسراییل پرست را کف دستشان بگذارند. انتظار ملت ایران این است که حذف کامل گروهکها در دستور کار باشد و نفس این فتنههای اجنبی پرست را برای همیشه بخشکانند.
عده ای بی اطلاع از تاریخ، آلت دست دشمنان و کسانی که نمی فهمند با دستور دشمن علیه ایران کار کردند، به نفع همه هست، الا ایران و ایرانی. جمعی احمق و بی منطق و بی سواد که حتا حوصله دیدن وقایع امروز در سوریه و لیبی و سودان و... را ندارند و حتا تاریخ ایران را از روی دست خودی های خود مانند فردوست و علم هم نمی خوانند. متاسف باید بود برای چنین آدمک هایی و چندش است وجود آنها در کشور تاریخی و با فرهنگ و تمدن ایران زمین.
خوشبختانه، مردم ایران اکنون هوشیارتر از همیشه و آگاه به مسائل اجتماعی داخل و جهانی هستند و خوب میدانند که کجای تاریخ ایستاده اند و خوب می دانند که چگونه باید از کشور خود دفاع کنند. این جای قوت قلب و خوشبختی است، اما در برابر گروهک ها باید محکم تر ایستاد و قاطع تر برخورد کرد و بدون مماشات لکه ننگ آن ها را باید تا آخرین لکه از دامان پاک ایران بانو زدود. این انتظار قطعی و روشن ملت ایران است.
همه از کوچک و بزرگ میدانند که رجوی ها چه کردند و چه کشتاری از اهالی شریف اسلام آباد غرب، کرند و سرپل ذهاب کردند. در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله، منافقین و خائنین کوردل با همدستی صدام عفریتی، از سمت غرب کشور تحت عملیاتی به نام «فروغ جاویدان» که در طرف ما به نام «عملیات مرصاد» مشهور شد، از سمت غرب کشور به داخل نفوذ کردند. ماجرا از این قرار بود:
رجویها نماد خیانت مستقیم به ایران
ابتدا ایران قطعنامه 598 را پذیرفت و صدام و ارتش بعث، با سوء استفاده از این پذیرش و اعلام آتش بس، ناجوانمردانه با تمام قوا به مرزهای ما از جنوب و غرب، یورش آوردند. صفهای مقاومت مقدماتی را که به دلیل اعلام آتش بس، از حالت جنگی خارج شده بودند را غافلگیر و منهدم کرد. خط مقدم که شکسته شد، ارتش بعث با کیلومترها به داخل خاک ما نفوذ کرد و از سمت غرب، تا شهر گیلان غرب رسید و مدافعان ما بعد از شهر گیلان غرب و در موقعیتی به نام محلی «تق و توق» به مقابله ایستادند. جنگ بین طرفین تا حدود هشت شب طول کشید و سپس ارتش عراق شروع به عقب نشینی کرد؛ اما این یک نقشه برای سرگرم کردن نیروهای ما بود تا حدود 5هزار نفر از منافقین از جاده سرپل ذهاب به سمت کرند و سپس اسلام آباد غرب بدون هیچ سد و مقاومتی حرکت کنند و طی همان ساعات اولیه، از شهرهای سرپل ذهاب و کرند غرب گذشته و خود را به اسلام آباد برسانند.
اینان که به طور کامل با سلاحهای اسراییلی-امریکایی مجهز شده بودند و برای شناسایی همدیگر یک روبان سفید به دست خود بسته بودند، در نهایت خشم و کینه توزی وارد کرند و اسلام آباد غرب شدند و تا توانستند مردم را کشتند. نمونه شنیع و وحشتناک این کشتار، کشتن رزمندگان مجروح و بیماران بیمارستان اسلام آباد غرب بود که واقعا دلخراش بود.
اینان در ساعات صبحگاهی عزم تسخیر کرمانشاه را به عنوان بزرگ ترین شهر غرب کشور کردند و قصد داشتند از مسیر کرمانشاه به سمت صحنه، کنگاور، اسدآباد، همدان و سپس تهران آمده و به خیال خام خود، تهران را تسخیر کنند!
هجوم آن ها اما در همان ساعت منکوب شد. خلبانان رشید هوانیروز کرمانشاه، آن ها را در پشت تنگه چهارزبر(مرصاد کنونی) گیرانداختند و لشکریان زمینی هم به مرور رسیدند. مخصوصا تیپ 57 لرستان از یک سو و تیپ نبی اکرم کرمانشاه و سپس لشکر محمدرسول الله از تهران از دیگر سو بر سرشان آوار شدند و بیش از نیمی از جمعیت راهزن منافق را به گورستان فرستاند. باقی مانده جرثومههای فساد، گریختند و به سمت عراق بازگشتند که در بین راه هم تعداد زیادی از آنها تلف شدند و در نهایت، چیزی که عایدشان شد، انهدام بزرگ بود.
اکنون این گروهک تروریستی با مرام و مسلک عجیب و غریب و فلسفهای مزخرف به تمام معنا، با حمایت موساد و سیا، گاهی تحرکات محدودی انجام میدهد که البته خساراتی به بار میآورند اما به هدفی نخواهند رسید.
پهلوی، ابزاری بی اراده
گروهک دیگری که با حمایت از جنگ اسراییل علیه ایران، خیانت خود را ثابت کرد، گروهکی است که با نماد پهلوی، تحرکاتی انجام میدهد. گروهکی که هیچ منطق و فلسفه و دلیلی برای حقانیت خود یا منطقی برای پیشرفت ایران ندارد و مهم ترین دلیل آنها این است که رضا فرزند محمدرضا است و دیگر هیچ. کمترین فکر یا برنامه نه برای تحرکات خود دارند و نه برای پیشرفت ایران. آن چه که آنها دارند و خوب بلدند، موج سواری است. با گروهی اندک که کعبه آمال آنها ایران اینترنشال، بی بی سی و تلویزیون شکست خورده من و تو است. تصورها و تصویرهای جعلی از دوران رژیم پهلوی که با هیچ سند تاریخی همخوانی ندارد. شعارهایی که نه از ماهیت و فلسفه خدمت به مردم ایران، بلکه فقط و فقط حمایت از یک شخص خاص، بی اراده، بی سواد، بی تجربه و معلوم الحال با وضعیت خانوادگی اسفناک است. وضعیتی که غیرت هیچ ایرانی آن را نمی پذیرد.
اینان قرار است با یاوه گویی های ترامپ و وعده های اسراییل، ایران را به دست بگیرند! آن وقت است که ایران به هزار پاره تجزیه و تقسیم شود و 7هزار سال تمدن برای همیشه از میان برود. ریشه و تمدنی که امریکای 300 ساله و اسراییل 73 ساله، حسرت آن را می خورند. خوشبختانه این گروهک، هیچ منطق و فلسفه مشخص و مهمی ندارد که بتواند ایرانیان را برای حمایت از خود قانع کنند؛ این است که بعد از 48 سال از سقوط رژیم پهلوی تا کنون، جز رسوایی برای خود نداشته اند.
هنر این گروهک این است که مانند کفتار منتظر مینشیند تا در کشور اتفاقی بیفتد و سپس موج سواری کوتاه مدتی میکنند و تمام. این بار بر موج اعتراض بازاریان شرافتمند ما سوار شدند و هنرشان این شد که سطل آشغالی یا اتوبوسی آتش بزنند و دور آتش شعار به نفع یک شخص خاص بدهند نه ایران.
ایران بانو آگاه و بیدار
سرانجام، فرزندان آگاه ایران بانو، با قدرت به میدان آمدند و پرشور از خون شهدای خود پاسداری کردند و تفالههای آشوب چی را باردیگر سرکوب و منکوب کردند.
بی تردید، انتظار مردم ایران است که فرزندان گمنام آن ها و نیروهای غیرتمند انتظامی، که در این روزها خط و ربط همه آشوب گران را گرفته اند، با قدرت ادامه دهند و حساب سرسپردههای اسراییل پرست را کف دستشان بگذارند. انتظار ملت ایران این است که حذف کامل گروهکها در دستور کار باشد و نفس این فتنههای اجنبی پرست را برای همیشه بخشکانند.
عده ای بی اطلاع از تاریخ، آلت دست دشمنان و کسانی که نمی فهمند با دستور دشمن علیه ایران کار کردند، به نفع همه هست، الا ایران و ایرانی. جمعی احمق و بی منطق و بی سواد که حتا حوصله دیدن وقایع امروز در سوریه و لیبی و سودان و... را ندارند و حتا تاریخ ایران را از روی دست خودی های خود مانند فردوست و علم هم نمی خوانند. متاسف باید بود برای چنین آدمک هایی و چندش است وجود آنها در کشور تاریخی و با فرهنگ و تمدن ایران زمین.
خوشبختانه، مردم ایران اکنون هوشیارتر از همیشه و آگاه به مسائل اجتماعی داخل و جهانی هستند و خوب میدانند که کجای تاریخ ایستاده اند و خوب می دانند که چگونه باید از کشور خود دفاع کنند. این جای قوت قلب و خوشبختی است، اما در برابر گروهک ها باید محکم تر ایستاد و قاطع تر برخورد کرد و بدون مماشات لکه ننگ آن ها را باید تا آخرین لکه از دامان پاک ایران بانو زدود. این انتظار قطعی و روشن ملت ایران است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



