در دیدار مدیران مخابرات و پست چهارمحال و بختیاری تاکید شد :
ضرورت همکاریهای دوسویه در توسعه خدمات دیجیتال و استفاده بهینه از مراکز استیجاری پست
گروه استان ها- مصطفوی ، شهرکرد - در دیداری مشترک میان مدیر مخابرات و مدیرکل پست استان، بر ضرورت همکاریهای دوسویه در توسعه خدمات دیجیتال و استفاده بهینه از مراکز استیجاری پست تأکید شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، مهندس محمدرضا کریمی، مدیر مخابرات منطقه، با مهندس محمودی، مدیرکل پست استان، در نشستی کاری دیدار و گفتوگو کرد. این جلسه با هدف بررسی راهکارهای گسترش همکاری و بهرهبرداری مشترک از ظرفیتهای دو سازمان برگزار شد.
در این نشست، مهندس محمدرضا کریمی با اشاره به پیشینه مشترک دو سازمان در قالب وزارت پست و تلگراف و تلفن، اظهار داشت: «ریشههای همنامی پست و مخابرات در گذشته، امروز میتواند پایهای مستحکم برای همکاریهای آینده در جهت خدمترسانی بهتر به مردم باشد.»
وی با تأکید بر نقش ارتباطات در تحول سبک زندگی افزود: «رشد روزافزون تمایل مردم به خدمات دیجیتال، موجب رونق خریدهای اینترنتی و در نتیجه توسعه خدمات پستی شده است.»
مهندس محمودی نیز در این زمینه گفت: «رونق فضای کسبوکارهای الکترونیک رابطهای پویا بین پست و مخابرات ایجاد کرده است؛ بهطوری که توسعه زیرساختهای ارتباطی نیازمند خدمات پستی است و خدمات پستی نیز متکی بر ارتباطات پایدار و پهنای باند باکیفیت است.»
مدیر مخابرات منطقه در ادامه با اشاره به اقدامات شاخص این سازمان در راستای ارتقای زیرساختهای ارتباطی گفت: «توسعه شبکه فیبر نوری و پیشبرد پروژه ملی شبکه ملی فیبر نوری در دستور کار جدی ما قرار دارد. خوشبختانه پیشرفت فیزیکی این پروژه در شهرکرد بیش از ۶۰ درصد است که تلاش بر این است تا پایان فصل بهار تکمیل شود. همچنین در بروجن پیشرفت پروژه بالای ۹۰ درصد بوده که نشان از تلاش مستمر همکاران ما دارد. در بیشتر مراکز شهرستانهای استان نیز پیشرفت پروژه صددرصدی بوده و مابقی هم در حال اجرا یا تکمیل میباشد.»
در پایان این دیدار، طرفین بر لزوم هماهنگی بیشتر در خصوص استفاده بهینه از مراکز استیجاری پست و رفع چالشهای مشترک با نگاهی همکارانه تأکید کردند.
به گزارش اقتصادسرآمد، مهندس محمدرضا کریمی، مدیر مخابرات منطقه، با مهندس محمودی، مدیرکل پست استان، در نشستی کاری دیدار و گفتوگو کرد. این جلسه با هدف بررسی راهکارهای گسترش همکاری و بهرهبرداری مشترک از ظرفیتهای دو سازمان برگزار شد.
در این نشست، مهندس محمدرضا کریمی با اشاره به پیشینه مشترک دو سازمان در قالب وزارت پست و تلگراف و تلفن، اظهار داشت: «ریشههای همنامی پست و مخابرات در گذشته، امروز میتواند پایهای مستحکم برای همکاریهای آینده در جهت خدمترسانی بهتر به مردم باشد.»
وی با تأکید بر نقش ارتباطات در تحول سبک زندگی افزود: «رشد روزافزون تمایل مردم به خدمات دیجیتال، موجب رونق خریدهای اینترنتی و در نتیجه توسعه خدمات پستی شده است.»
مهندس محمودی نیز در این زمینه گفت: «رونق فضای کسبوکارهای الکترونیک رابطهای پویا بین پست و مخابرات ایجاد کرده است؛ بهطوری که توسعه زیرساختهای ارتباطی نیازمند خدمات پستی است و خدمات پستی نیز متکی بر ارتباطات پایدار و پهنای باند باکیفیت است.»
مدیر مخابرات منطقه در ادامه با اشاره به اقدامات شاخص این سازمان در راستای ارتقای زیرساختهای ارتباطی گفت: «توسعه شبکه فیبر نوری و پیشبرد پروژه ملی شبکه ملی فیبر نوری در دستور کار جدی ما قرار دارد. خوشبختانه پیشرفت فیزیکی این پروژه در شهرکرد بیش از ۶۰ درصد است که تلاش بر این است تا پایان فصل بهار تکمیل شود. همچنین در بروجن پیشرفت پروژه بالای ۹۰ درصد بوده که نشان از تلاش مستمر همکاران ما دارد. در بیشتر مراکز شهرستانهای استان نیز پیشرفت پروژه صددرصدی بوده و مابقی هم در حال اجرا یا تکمیل میباشد.»
در پایان این دیدار، طرفین بر لزوم هماهنگی بیشتر در خصوص استفاده بهینه از مراکز استیجاری پست و رفع چالشهای مشترک با نگاهی همکارانه تأکید کردند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
کسب بالاترین رکوردهای تولید در فولاد مبارکه و شرکتهای گروه درشرایط کنونی
-
۸۱۰ واحد نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان آماده واگذاری است
-
ضرورت همکاریهای دوسویه در توسعه خدمات دیجیتال و استفاده بهینه از مراکز استیجاری پست
-
تکمیل چهار تقاطع غیرهمسطح استان مرکزی با جدیت در فصل زمستان
-
تسهیلات توسعه زیرساختهای روستایی خراسان رضوی فراهم شد
-
تمرکز برتوسعه خدمات فیبر نوری مخابرات با هدف ایجاد درآمد پایدار
-
ارزیابی روند شناسایی و قطع جریان گاز ویلاهای خالی از سکنه در راستای مدیریت مصرف و حفظ پایداری شبکه گاز
-
برفروبی ۲۶ هزار و ۵۵۰ کیلومتر باند در جاده های استان کرمانشاه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



