رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان هرمزگان :
شفافیت قانونی محور نظارت بر انتخابات آموزش شوراهای هرمزگان
گروه استان ها- نجمه شمس الدینی ، هرمزگان - رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان هرمزگان با تأکید بر ضرورت آموزش هدفمند اعضای هیأتهای نظارت و اجرای بیکموکاست قانون، اعلام کرد: سلامت انتخابات و حفظ حقوق داوطلبان و رأیدهندگان اولویت اصلی ناظران انتخاباتی استان است.
به گزارش اقتصادسرآمد، جلسه هماهنگی، آموزشی و توجیهی اعضای هیأتهای نظارت بر هفتمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان هرمزگان، با حضور احمد جباری رئیس هیأت عالی نظارت استان و نماینده مردم شهرستانهای بندرلنگه، بستک، پارسیان و جزیره کیش در مجلس شورای اسلامی، در فرمانداری شهرستان بستک برگزار شد.در این نشست که با حضور محسن خاکینهاد دبیر هیأت عالی نظارت استان، فرمانداران شهرستانهای بستک و پارسیان، مدرسین دورههای آموزشی و اعضای هیأتهای نظارت شهرستانها و بخشهای غرب استان برگزار شد، آخرین اصلاحات و تغییرات قانون انتخابات شوراها مورد بررسی و تبیین قرار گرفت.احمد جباری در این جلسه با اشاره به اهمیت آموزش مستمر عوامل نظارتی، اظهار کرد: با توجه به اصلاحیههای جدید قانون انتخابات شوراهای اسلامی، برگزاری چنین نشستهایی برای هماهنگی، همافزایی و ارتقای سطح آگاهی اعضای هیأتهای نظارت ضروری است و این روند آموزشی در سطح استان ادامه خواهد داشت.وی با تأکید بر اینکه «قانون، مبنای اصلی تصمیمگیری در تمام مراحل نظارت است»، افزود: اجرای قانون باید در مسیر تسهیل امور مردم باشد و رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی نیز باید بر اساس اصول مشخص، قانونی و به دور از هرگونه سلیقهگرایی انجام شود.
رئیس هیأت عالی نظارت استان هرمزگان با بیان اینکه مستند بودن، مستدل بودن و شفافیت، سه اصل اساسی در بررسی صلاحیتهاست، تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد در فرآیند انتخابات، حقی از هیچ داوطلبی تضییع شود و صیانت از آرای مردم خط قرمز هیأتهای نظارت است.جباری همچنین با اشاره به نقش انتخابات در ایجاد شور و نشاط اجتماعی گفت: مردم هرمزگان همواره در عرصههای مختلف، بهویژه انتخابات، حضوری پررنگ و تأثیرگذار داشتهاند و انتظار میرود انتخابات پیشرو نیز با مشارکت گسترده و پرشور مردم برگزار شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، جلسه هماهنگی، آموزشی و توجیهی اعضای هیأتهای نظارت بر هفتمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان هرمزگان، با حضور احمد جباری رئیس هیأت عالی نظارت استان و نماینده مردم شهرستانهای بندرلنگه، بستک، پارسیان و جزیره کیش در مجلس شورای اسلامی، در فرمانداری شهرستان بستک برگزار شد.در این نشست که با حضور محسن خاکینهاد دبیر هیأت عالی نظارت استان، فرمانداران شهرستانهای بستک و پارسیان، مدرسین دورههای آموزشی و اعضای هیأتهای نظارت شهرستانها و بخشهای غرب استان برگزار شد، آخرین اصلاحات و تغییرات قانون انتخابات شوراها مورد بررسی و تبیین قرار گرفت.احمد جباری در این جلسه با اشاره به اهمیت آموزش مستمر عوامل نظارتی، اظهار کرد: با توجه به اصلاحیههای جدید قانون انتخابات شوراهای اسلامی، برگزاری چنین نشستهایی برای هماهنگی، همافزایی و ارتقای سطح آگاهی اعضای هیأتهای نظارت ضروری است و این روند آموزشی در سطح استان ادامه خواهد داشت.وی با تأکید بر اینکه «قانون، مبنای اصلی تصمیمگیری در تمام مراحل نظارت است»، افزود: اجرای قانون باید در مسیر تسهیل امور مردم باشد و رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی نیز باید بر اساس اصول مشخص، قانونی و به دور از هرگونه سلیقهگرایی انجام شود.
رئیس هیأت عالی نظارت استان هرمزگان با بیان اینکه مستند بودن، مستدل بودن و شفافیت، سه اصل اساسی در بررسی صلاحیتهاست، تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد در فرآیند انتخابات، حقی از هیچ داوطلبی تضییع شود و صیانت از آرای مردم خط قرمز هیأتهای نظارت است.جباری همچنین با اشاره به نقش انتخابات در ایجاد شور و نشاط اجتماعی گفت: مردم هرمزگان همواره در عرصههای مختلف، بهویژه انتخابات، حضوری پررنگ و تأثیرگذار داشتهاند و انتظار میرود انتخابات پیشرو نیز با مشارکت گسترده و پرشور مردم برگزار شود.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
کاهش ۱۳ درصدی تردد مسافر ورودی در گمرکات خراسان رضوی
-
توسعه زیرساختهای سوخترسانی با مجوزهای جدید؛ ۲۷ جایگاه در زاهدان ایجاد میشود
-
مهر اصالت به تنهایی برای توسعه بازار صنایع دستی کافی نیست
-
رهگشایی از پروژههای آب و راه یزد با همافزایی ملی محقق میشود
-
شفافیت قانونی محور نظارت بر انتخابات آموزش شوراهای هرمزگان
-
تبدیل بیش از ۲۵۰۰ رشته انشعاب غیرمجاز آب شرب به مجاز در استان مازندران
-
برگزاری جلسه کنترل پروژه طرح های اختصاصی مخابرات منطقه مرکزی
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



