شهردار مشهد:
۲۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان مسافری مشهد افزوده شد
گروه استان ها- صبوری ، مشهد- 25 دستگاه اتوبوس جدید شامل؛ پنج دستگاه اتوبوس دوکابین ۱۸ متری و ۲۰ دستگاه اتوبوس ۱۲ متری با نرخ روز هفت هزار میلیارد ریال در نخستین روز دهه فجر به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد پیوست.
به گزارش اقتصادسرآمد، شهردار مشهد در این مراسم اظهار کرد: این اتوبوسها از محل خریدهای قبلی شهرداری و با قیمت مناسب تامین شدهاند اما در ۲ ماه اخیر قیمت اتوبوس در کشور تقریبا ۲ برابر شده است.
محمدرضا قلندر شریف افزود: در حال حاضر قیمت هر دستگاه اتوبوس ۱۲ متری حدود ۲۵۰ میلیارد ریال و هر اتوبوس ۱۸ متری ۴۰۰ میلیارد ریال است.
وی اضافه کرد: طرحهای مختلفی در حوزه مدیریت شهری تا پایان امسال افتتاح میشود و پای کار مردم هستیم و برنامه استقبال از بهار هم به کوری چشم دشمنان در مشهد به بهترین نحو رقم خواهد خورد.
شهردار مشهد گفت: ایام تلخی پشت سر گذراندیم اما در روز ۲۲ دی ماه مردم این کلانشهر همزمان با سراسر کشور به وظیفه خود به نحو احسن عمل کردند و نشان دادند اگر اعتراض و نقد دارند اما اجازه سوءاستفاده دشمن را نمیدهند.
وی عنوان کرد: بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید در ناآرامیهای اخیر داشتیم و مدیون این شهدائیم.
قلندر شریف افزود: شهرداریها در خط مقدم خدمت هستند در عین آنکه در خط اول آسیبپذیری و خسارت به اموال عمومی قرار دارند، دشمنان علاوه بر به شهادت رساندن نیروهای خدوم، به اموال عمومی نیز رحم نکردند و در جریان این ناآرامیها بیش از ۲۰هزار میلیارد ریال در حوزه مدیریت شهری خسارت وارد شد، ۱۸ دستگاه اتوبوس آتش زده شد، به ۴۰۰ ایستگاه اتوبوس دچار خسارت وارد آمد اما در سریع ترین زمان ممکن خرابیها اصلاح شد و خدمت بی وقفه ادامه یافت.
معاون عمران، حملونقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این مراسم اظهار کرد: با ورود ۲۵ دستگاه اتوبوس جدید و بازسازی اتوبوسهای قدیمی، ناوگان حملونقل عمومی شهر برای زائران و شهروندان ارتقاء یافته و خدمات ایمن و روان در مسیرهای اصلی شهر فراهم شده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، شهردار مشهد در این مراسم اظهار کرد: این اتوبوسها از محل خریدهای قبلی شهرداری و با قیمت مناسب تامین شدهاند اما در ۲ ماه اخیر قیمت اتوبوس در کشور تقریبا ۲ برابر شده است.
محمدرضا قلندر شریف افزود: در حال حاضر قیمت هر دستگاه اتوبوس ۱۲ متری حدود ۲۵۰ میلیارد ریال و هر اتوبوس ۱۸ متری ۴۰۰ میلیارد ریال است.
وی اضافه کرد: طرحهای مختلفی در حوزه مدیریت شهری تا پایان امسال افتتاح میشود و پای کار مردم هستیم و برنامه استقبال از بهار هم به کوری چشم دشمنان در مشهد به بهترین نحو رقم خواهد خورد.
شهردار مشهد گفت: ایام تلخی پشت سر گذراندیم اما در روز ۲۲ دی ماه مردم این کلانشهر همزمان با سراسر کشور به وظیفه خود به نحو احسن عمل کردند و نشان دادند اگر اعتراض و نقد دارند اما اجازه سوءاستفاده دشمن را نمیدهند.
وی عنوان کرد: بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید در ناآرامیهای اخیر داشتیم و مدیون این شهدائیم.
قلندر شریف افزود: شهرداریها در خط مقدم خدمت هستند در عین آنکه در خط اول آسیبپذیری و خسارت به اموال عمومی قرار دارند، دشمنان علاوه بر به شهادت رساندن نیروهای خدوم، به اموال عمومی نیز رحم نکردند و در جریان این ناآرامیها بیش از ۲۰هزار میلیارد ریال در حوزه مدیریت شهری خسارت وارد شد، ۱۸ دستگاه اتوبوس آتش زده شد، به ۴۰۰ ایستگاه اتوبوس دچار خسارت وارد آمد اما در سریع ترین زمان ممکن خرابیها اصلاح شد و خدمت بی وقفه ادامه یافت.
معاون عمران، حملونقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این مراسم اظهار کرد: با ورود ۲۵ دستگاه اتوبوس جدید و بازسازی اتوبوسهای قدیمی، ناوگان حملونقل عمومی شهر برای زائران و شهروندان ارتقاء یافته و خدمات ایمن و روان در مسیرهای اصلی شهر فراهم شده است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
۹۰۰ هزار البرزی زیر چتر بیمه سلامت
-
توسعه هوشمند در یزد، نیازمند سرمایهگذاری خارجی است
-
نرخ باسوادی در سیستان و بلوچستان به ۸۸ درصد رسیده است
-
برخورد با احتکار و گرانفروشی قاطع و فوری است
-
۲۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان مسافری مشهد افزوده شد
-
جهاد خدمت در ارتفاعات غرب مازندران
-
تأکید مدیرکل مالیاتی گلستان بر حرکت به سمت مالیاتستانی سیستمی و مبتنی بر داده
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



