انتصاب در مشهد؛
سرپرست مدیریت مالی موسسه صنعتی گوشت مشهد معرفی شد
گروه استان ها- فاطمه صبوری ، خراسان رضوی- جلسه تکریم و معارفه سرپرست مدیریت مالی موسسه صنعتی گوشت مشهد با حضور معاون اداری و مالی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی و مدیران ارشد این مجتمع بزرگ کشتارگاهی برگزار شد.
این جلسه با حضور موسی الرضا گلمکانی معاون اداری و مالی سازمان همیاری شهرداریهای استان، دکتر سیدامیرسروقدی رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد و جمعی از مدیران و مسئولان و احدهای مختلف این موسسه برگزار شد.
در این جلسه جواد یوسف نژاد که سابقه فعالیت در حوزه مالی در شرکتها و نهادهای مختلف اقتصادی را در کارنامه دارد، به عنوان سرپرست مدیریت مالی موسسه صنعتی گوشت مشهد معارفه شد و از تلاش ها و زحمات ابراهیم رجبی مدیرپیشین این حوزه تقدیر شد.معاون اداری و مالی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این جلسه ضمن تبریک ولادت با سعادت علی بن موسی الرضا (ع) عنوان کرد:همواره تغییرات در مجموعه های مختلف، سازنده و منشاء خیر و برکت بوده است و هدف مسئولان از تحولات در حال انجام، این است که جان تازه ای به مجموعه دمیده شده و اتفاقات جدید و روبه رشد رقم بخورد؛ قطعاً تبادل تجربیات افراد در موقعیت های خدمتی مختلف موجب ارتقاء و موفقیت خواهد شد.
موسی الرضا گلمکانی با اشاره به اهمیت فعالیت های بخش مالی در موسسه بزرگ و صنعتی گوشت مشهد، ادامه داد: ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته،امیدواریم با بهره گیری از تجربیات سرپرست جدید و در سایه همدلی و یک صدایی شاهد رشد و ارتقاء این موسسه باشیم و بتوانیم خدمات و محصولات موسسه را به بازار و مردم به نحوه بهتری ارائه دهیم.
رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد نیز با اشاره به تحولات سازنده در حال انجام در این مجموعه عنوان کرد: امیدواریم با بهره گیری مناسب از تجربیات ارزنده مدیرانی که به جمع ما اضافه شده اند در سایه تعامل با دیگر بخش ها و همگرایی استفاده کنیم و شاهد تغییرات مثبت و سازنده در این مجموعه باشیم.
این جلسه با حضور موسی الرضا گلمکانی معاون اداری و مالی سازمان همیاری شهرداریهای استان، دکتر سیدامیرسروقدی رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد و جمعی از مدیران و مسئولان و احدهای مختلف این موسسه برگزار شد.
در این جلسه جواد یوسف نژاد که سابقه فعالیت در حوزه مالی در شرکتها و نهادهای مختلف اقتصادی را در کارنامه دارد، به عنوان سرپرست مدیریت مالی موسسه صنعتی گوشت مشهد معارفه شد و از تلاش ها و زحمات ابراهیم رجبی مدیرپیشین این حوزه تقدیر شد.معاون اداری و مالی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این جلسه ضمن تبریک ولادت با سعادت علی بن موسی الرضا (ع) عنوان کرد:همواره تغییرات در مجموعه های مختلف، سازنده و منشاء خیر و برکت بوده است و هدف مسئولان از تحولات در حال انجام، این است که جان تازه ای به مجموعه دمیده شده و اتفاقات جدید و روبه رشد رقم بخورد؛ قطعاً تبادل تجربیات افراد در موقعیت های خدمتی مختلف موجب ارتقاء و موفقیت خواهد شد.
موسی الرضا گلمکانی با اشاره به اهمیت فعالیت های بخش مالی در موسسه بزرگ و صنعتی گوشت مشهد، ادامه داد: ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته،امیدواریم با بهره گیری از تجربیات سرپرست جدید و در سایه همدلی و یک صدایی شاهد رشد و ارتقاء این موسسه باشیم و بتوانیم خدمات و محصولات موسسه را به بازار و مردم به نحوه بهتری ارائه دهیم.
رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد نیز با اشاره به تحولات سازنده در حال انجام در این مجموعه عنوان کرد: امیدواریم با بهره گیری مناسب از تجربیات ارزنده مدیرانی که به جمع ما اضافه شده اند در سایه تعامل با دیگر بخش ها و همگرایی استفاده کنیم و شاهد تغییرات مثبت و سازنده در این مجموعه باشیم.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
افزایش ظرفیت و اجرای رینگ پشتیبان پایداری گاز روستاهای مرزی مهران و چوار را تضمین کرد
-
همزمان با هوشمندسازی؛ نصب کنتورهای منتظر نصب در سطح استان اردبیل
-
سرپرست مدیریت مالی موسسه صنعتی گوشت مشهد معرفی شد
-
جشن زیر سایه خورشید، الگوی موفق انسجام فرهنگی در یزد است
-
پروژهای که در شرایط جنگ و فشارهای منطقهای ۱۱ ماهه به سرانجام رسید
-
بیست و سومین مجتمع خدماتی و رفاهی به چرخه خدماترسانی در استان اردبیل افزوده شد
اخبار روز
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته
-
با حجم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان؛ هتل ساحلی 5 ستاره در بندر دیلم احداث می شود
-
امسال صورت می گیرد؛ عملیات تعویض و نوسازی خطوط لوله نفتی ابوذر در میدان نفتی ابوذر و جزیره خارگ
-
چرا تحریمهای بیسابقه آمریکا نتوانست صادرات نفت ایران را متوقف کند؟
-
ضرورت بازنگری در الگوی توسعه بنادر
-
کشتیهای ایرانی خزر در صف تعمیر!
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»



