در نشست مشترک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان
اختصاص ۹۴۱۶ میلیارد ریال اعتبار برای پروژههای آبرسانی شرق هرمزگان
گروه استان ها- شمس الدینی، هرمزگان- در نشست مشترک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، آخرین وضعی 37 پروژه های آبرسانی شهرستان های میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد بررسی شد.
بنابراین گزارش، عبدالحمید حمزهپور، مدیرعامل آبفای استان در این نشست که با حضور سید عبدالکریم هاشمی نخلابراهیمی، نماینده مردم شهرستانهای میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد برگزار شد، از پیشبینی افتتاح و بهرهبرداری از ۳۷ پروژه عمرانی حوزه آب در شرق استان تا پایان سال جاری خبر داد.مدیرعامل آبفای هرمزگان با تشریح جزئیات این پروژه ها گفت: این پروژهها شامل احداث مخازن ذخیره، ایستگاههای پمپاژ، حفر و تجهیز چاهها، اجرای خط انتقال و توسعه شبکه توزیع است.
وی تأکید کرد که تکمیل این زیرساختها با هدف پایداری شبکه توزیع و رفع تنشهای آبی در مناطق شهری و روستایی شرق استان با جدیت در حال پیگیری است.حمزهپور اعتبار پیشبینی شده برای این طرحها را ۹ هزار و ۴۱۶ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با اتمام این عملیات عمرانی، شاخص بهرهمندی از آب شرب در شرق استان ارتقا یافته و جمعیتی افزون بر ۴۳ هزار و ۶۳۳ نفر از نتایج مستقیم این پروژه ها بهرهمند میشوند.
در ادامه این نشست، سید عبدالکریم هاشمی نخلابراهیمی، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تأکید بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژههای نیمهتمام، بر پیگیری جهت تخصیص اعتبارات ملی و استانی تأکید کرد.
وی تلاشهای مجموعه آبفا در مدیریت منابع آب استان را ارزشمند دانست و خواستار اولویتبندی پروژهها بر اساس شدت تنش آبی در روستاهای محروم شد.گفتنی است در پایان این نشست، راهکارهای عملیاتی برای رفع موانع اجرایی برخی از پروژههای کلیدی در شهرستانهای میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد بررسی و بر نظارت مستمر جهت افتتاح تا پایان سال تأکید شد.
بنابراین گزارش، عبدالحمید حمزهپور، مدیرعامل آبفای استان در این نشست که با حضور سید عبدالکریم هاشمی نخلابراهیمی، نماینده مردم شهرستانهای میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد برگزار شد، از پیشبینی افتتاح و بهرهبرداری از ۳۷ پروژه عمرانی حوزه آب در شرق استان تا پایان سال جاری خبر داد.مدیرعامل آبفای هرمزگان با تشریح جزئیات این پروژه ها گفت: این پروژهها شامل احداث مخازن ذخیره، ایستگاههای پمپاژ، حفر و تجهیز چاهها، اجرای خط انتقال و توسعه شبکه توزیع است.
وی تأکید کرد که تکمیل این زیرساختها با هدف پایداری شبکه توزیع و رفع تنشهای آبی در مناطق شهری و روستایی شرق استان با جدیت در حال پیگیری است.حمزهپور اعتبار پیشبینی شده برای این طرحها را ۹ هزار و ۴۱۶ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با اتمام این عملیات عمرانی، شاخص بهرهمندی از آب شرب در شرق استان ارتقا یافته و جمعیتی افزون بر ۴۳ هزار و ۶۳۳ نفر از نتایج مستقیم این پروژه ها بهرهمند میشوند.
در ادامه این نشست، سید عبدالکریم هاشمی نخلابراهیمی، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تأکید بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژههای نیمهتمام، بر پیگیری جهت تخصیص اعتبارات ملی و استانی تأکید کرد.
وی تلاشهای مجموعه آبفا در مدیریت منابع آب استان را ارزشمند دانست و خواستار اولویتبندی پروژهها بر اساس شدت تنش آبی در روستاهای محروم شد.گفتنی است در پایان این نشست، راهکارهای عملیاتی برای رفع موانع اجرایی برخی از پروژههای کلیدی در شهرستانهای میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد بررسی و بر نظارت مستمر جهت افتتاح تا پایان سال تأکید شد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
ثبت بیش از ۲۰ میلیون تردد جادهای در کرمانشاه طی یک ماه نخست ۱۴۰۵
-
اختصاص ۹۴۱۶ میلیارد ریال اعتبار برای پروژههای آبرسانی شرق هرمزگان
-
صادرات ۳۸ میلیون دلاری صنایع دستی همدان
-
برگزاری ۷۴ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بوشهر اجرای ۳۶۲ مصوبه برای حمایت از تولید
-
حضور پرشور کارکنان شرکت گاز و مردم ولایتمدار در صحنهای از همدلی و عشق به وطن
-
با راه اندازی گشت های مشترک بازرسی رصد مستمر بازار در شهرستان آبیک با جدیت ادامه دارد
-
با امضای اولین تفاهم نامه در سال جدید صورت گرفت؛ آغاز مقدمات احداث کارخانه بلندینگ مواد نفتی در بندر امیرآباد
-
تغییر چهره منطقه ۲ با اجرای پروژههای محلهمحور
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



