اختصاص گازبهای رایگان برای بیش از ۹۰۰ هزار مشترک کمیته امداد و بهزیستی
سرپرست هماهنگی مدیریت امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که هزینه گازبهای مشترکان زیر پوشش سازمانهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی همسو با اجرای بند «ک» تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، رایگان شد.به گزارش اقتصادسرآمد، سیدجلال نورموسوی در این باره گفت: تاکنون ۷۴۰ هزار مشترک از سوی کمیته امداد برای زیر پوشش قرار گرفتن در این طرح به شرکت ملی گاز ایران معرفی شدهاند.وی با تأکید بر سیاست حمایتی دولت از اقشار آسیبپذیر ادامه داد: این در حالی است که سازمان بهزیستی تاکنون ۱۸۸ هزار مشترک را معرفی کرده که این تعداد از ابتدای سال، از ۱۰۲ هزار مشترک، به ۱۸۸ هزار مشترک رسیده است.سرپرست هماهنگی مدیریت امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد: مبنای محاسبه این طرح از ابتدای سال ۱۴۰۰ است و تفاوتی در زمان اعلام اسامی معرفیشدگان برای تقدم و تأخر در این طرح وجود ندارد، اما بهتر است سازمانهای بهزیستی و کمیته امداد هرچه سریعتر فهرست مشمولان را تکمیل کنند تا دیگر افراد واجد شرایط نیز در شمول این طرح قرار گیرند.نورموسوی تصریح کرد: اکنون در ۹ استان آمار ارسالشده از سوی سازمان بهزیستی بسیار کم است که انتظار میرود اقدامهای لازم از سوی این نهادها هرچه زودتر انجام شود، هرچند امیدواریم عدد پایین اعلامشده، بهدلیل نیاز نداشتن ساکنان این استانها به خدمات بهزیستی باشد.وی در پایان گفت: مجموعه شرکت ملی گاز ایران این آمادگی را دارد که مشترکان معرفیشده را در کمترین زمان ممکن زیر پوشش طرح حمایتی یادشده سازماندهی کند تا بخشی از هزینه خانوارهای نیازمند حمایت، در بخش انرژی جبران شود.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
خرید نفت و گاز ایران را افزایش خواهیم داد
-
افزایش خیرهکننده درآمدهای نفتی در دولت سیزدهم
-
انعقاد تفاهمنامه پنج هزار میلیارد تومانی پتروشیمی خلیج فارس و بانک شهر
-
ارتقاء زیرساخت تبادل برق ایران و ترکیه با استفاده از شیوه نوین برای اولین بار
-
راهکارهای پیشنهادی برای افزایش همکاریهای نفتی ایران وروسیه
-
نخستین نیروگاهها خورشیدی شناور در ایران وارد مدار شد
-
ترانزیت گازوئیل از خاک ایران برای یک ماه به افغانستان آزاد می شود
-
صدور مجوز فعالیت دانشبنیانها در منطقه ویژه پارس تسهیل میشود
-
اختصاص گازبهای رایگان برای بیش از ۹۰۰ هزار مشترک کمیته امداد و بهزیستی
-
بدهی ۶۰ هزار میلیاردی وزارت نیرو به سندیکای برق
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



