بهادری‌جهرمی:

 گزارش مشکل تامین برخی از داروهای آنتی بیوتیک در دولت ارائه شد


سخنگوی دولت گفت: گزارشی از دلیل مشکل در تامین برخی از داروهای آنتی بیوتیک ارائه شد؛ مشابه این مشکل را ما در سال‌های گذشته داشتیم و انتظار آقای رئیس‌جمهور این بود که راهکارهای رفع این مشکل پیش‌بینی می‌شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه ۴ آبان ماه هیات دولت گفت: در ابتدای جلسه امروز پیرو دستور جلسه گذشته رئیس جمهور، گزارشی از دلیل مشکل در تامین برخی از داروهای آنتی‌بیوتیک ارائه شد؛ مشابه این مشکل را ما در سال‌های گذشته داشتیم و انتظار آقای رئیس‌جمهور این بود که راهکارهای رفع این مشکل پیش‌بینی می‌شد.
وی افزود: امروز مصوبات متعددی هم هیات وزیران داشت که ازجمله آن‌ها موافقت با شناورسازی ساعت کاری در استان تهران بود. درباره سهمیه قیر اختصاصی به دستگاه‌های اجرایی به ویژه برای تامین قیر مورد نیاز برای راهسازی روستایی و شهری نیز آئین‌نامه‌ای به تصویب هیأت وزیران رسید.
سخنگوی دولت بیان کرد: با رویکرد تحقق شعار سال و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، علاوه بر پارک‌های علم و فناوری که مجوز خود را از وزارت علوم دریافت می‌کنند و مزایای قانونی به آنها تعلق می‌گیرند، امروز هیات وزیران مصوب کرد که وزارت بهداشت هم بتواند مجوزهای تاسیس این پارک ها را در حوزه تخصصی این وزارتخانه تاسیس کند و همه مزایای مشمول پارک‌ها نیز به آنها تعلق گیرد تا شاهد رشد و شتاب در حوزه شرکت‌های دانش بنیان تخصص بهداشت درمان باشیم.
بهادری‌جهرمی خاطرنشان کرد:‌ اساسنامه صندوق ملی مسکن که پیش از این به تصویب هیات وزیران رسیده بود و مورد ایرادات شورای نگهبان قرار گرفته بود نیز اصلاح شد؛ ان‌شاءالله بتوانیم با سرعت بیشتری طرح ملی مسکن را پیش ببریم. همچنین با توجه به فرآیند شرکت در شانگهای، امروز لایحه‌ای به منظور معاضدت حقوقی میان ایران و هندوستان در امور مدنی و حقوقی امضا شد.
سخنگوی دولت همچنین از مصوبه دیگر دولت درباره شورای اطلاع‌رسانی دولت خبر داد و در تشریح آن گفت: ترکیب شورای اطلاع رسانی دولت اصلاح و تغییر کرد و تعدادی به جمع اعضا اضافه شدند؛ امکان تشکیل کارگروه‌های تخصصی در این زمینه به تصویب هیئت وزیران رسید.
 گزارش مشکل تامین برخی از داروهای آنتی بیوتیک در دولت ارائه شد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه