استاندار اصفهان مطرح کرد؛

ناکارآمدی تحریم‌ها دربرابر ملت ایران ناکارآمداست

اصفهان -خبرنگاراقتصاد سرآمد : استاندار اصفهان گفت: امروز سربازان اقتصادی تلاش می‌کنند و همه با وحدت به دنیا نشان می‌دهیم تحریم‌ها برابر این ملت صبور ایران ناکارآمد است.
عباس رضایی  استاندار اصفهان در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در اصفهان افزود: اقتدار ملت ایران در جایی است که جان بولتون به منافقین وعده می‌داد ملت ایران ۴۰ سالگی پیروزی خود را نخواهد دید اما اینگونه نشد. 
وی تصریح کرد: اگرچه جمهوری اسلامی پالایشگاه آرامکوی عربستان را هدف قرار نداد و حوثی‌ها با توانمندی خود این اقدام را کردند ولی این اقتدار به تبعیت و الگوگیری از انقلاب اسلامی است؛ جمهوری اسلامی ایران این اقدام را نکرده است و نخواهیم کرد ولی ملت ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود چنین برخوردهایی و محکم‌تر از این با دشمن خواهد داشت.
استاندار اصفهان تاکید کرد: حوثی‌ها حیثیت نظام استکباری را به سخره گرفتند و دشمن از این می‌ترسند که این الگو فراگیر شود و لذا هر روز تحریم می‌کنند ولی بدانند به نتیجه‌ای نخواهند رسید.
رضایی خاطر نشان کرد: تا زمانی که اتحاد بین نیروهای نظامی و انتظامی و مردم زیر چتر رهبری هست دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و باید هم‌نوایی خود را در ابعاد مختلف روز به روز بیشتر کنیم.
استاندار اصفهان همچنین با اشاره به زمینه شکل‌گیری قیام‌ها درتاریخ گفت: پیدایش اندیشه‌های جدید، نارضایتی، وجود شبکه زیرزمینی و ده‌ها دلیل دیگر از جمله علل قیام ها و شورش‌ها در جهان شده است.
وی ادامه داد: اما در بهمن ۵۷ در ایران اسلامی انقلابی صورت گرفت و اگر شباهت‌هایی با سایر انقلاب‌ها داشت ولی جنس و نوع آن متفاوت بود زیرا ریشه در قیام امام حسین (ع) داشت و منبعث از الگوی ایستادگی در برابر ظلم و فساد  قیام حسینی بود.
وی اظهار کرد: این انقلاب در محرم شکل‌گیری و انسجام بیشتری گرفت زیرا هدف و پیام اصلی آن همان پاسداری از دین محمدی بود.
استاندار اصفهان افزود: جدای از تفکر دینی و اندیشه ناب اسلامی در ظلم ستیزی، وجود رهبری امام خمینی (ره)  و ‌یاران راستین ایشان چون مقام معظم رهبری باعث ایجاد اتحاد بین مردم و ایستادگی نظام الهی در مقابل نظام سلطه شد.
وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران که تاثیرگذارترین رویداد قرن بود، استقلال ملی و دینی ملت را به دنبال داشت و قطع ارتباط با بیگانگان را به همراه داشت و ایران را مستقل‌ترین کشور جهان ساخت.
رضایی خاطر نشان کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران شعار نه شرقی نه غربی بود و این الگو از قیام مردمی به جهان صادر شد که نشان می‌دهد این انقلاب غیر مقایسه با سایر انقلاب‌های جهان است.
استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: دنیا و استکبار جهانی ملاحظه می‌کند که روز به روز اقتدار انقلاب در جهان بیشتر می‌شود.
در مراسم آغازین هفته دفاع مقدس یگان های نمونه پیاده و موتوری ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی صبح دیروزدر اولین روز هفته دفاع مقدس از مقابل گلستان شهدای اصفهان رژه رفتند

ناکارآمدی تحریم‌ها دربرابر ملت ایران ناکارآمداست
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه