اهدای ۱۰۰ دست لباس فرم مدرسه  به دانش آموزان مددجوی بوشهری

بوشهر-سهیلا کرم پورنیا خبرنگار اقتصاد سرآمد:  مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از تامین و اهداء ۱۰۰ دست لباس فرم مدرسه از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه بوشهر برای دانش آموزان نیازمند خبر داد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر، در نشست با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اظهار داشت: ۶ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت تحت‌حمایت این نهاد است که با توجه به شروع سال تحصیلی جدید نیاز به تامین لوازم موردنیاز تحصیل را دارند.
مدیرکل کمیته‌امداد استان بوشهر با تاکید بر کیفی‌سازی ارائه خدمات تحصیلی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان، افزود: بنا داریم با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های خصوصی و دولتی، بسته‌های تحصیلی به میزان ۳۰۰ هزار تومان برای هر دانش‌آموز نیازمند در نظر بگیریم و تا قبل از شروع فصل مدارس در اختیار آنها قرار دهیم.
وی با بیان اینکه تلاش داریم هیچ دانش‌آموز نیازمندی بدون ملزومات تحصیلی به مدرسه نرود، خاطرنشان کرد: این ملزومات تحصیلی شامل کیف، کفش، لوازم تحریر و لباس فرم مدرسه است.
لطفی با اشاره به آغاز جشن عاطفه‌ها از ابتدای شهریور تا دهم مهر ماه امسال، تصریح کرد: این جشن به مدت ۴۰ روز و در دو مرحله انجام می‌شود که مرحله اول آن برای کمک‌رسانی عموم مردم و خیران است و مرحله دوم آن در دهم مهرماه ویژه مدارس و کمک‌رسانی اولیای دانش‌آموزان است.
مدیرکل کمیته‌امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مردم و خیران بخش خصوصی و همچنین دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم  کمیته‌امداد را در تامین لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند یاری دهند.
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز با تقدیر از فعالیت‌های کمیته‌امداد در ارائه خدمات به نیازمندان اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی سازمان اوقاف اجرای صحیح نیات واقفین است و با توجه به تمام فعالیت‌ها در بحث اقتصادی، عمرانی و امور ثبتی تمام این فعالیت‌ها در راستای اجرای دقیق نیات واقفین و ساری و جاری شدن آن در جامعه اجرا می‌شود.
حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور افزود: یکی از برنامه‌های اوقاف برای اجرای دقیق نیات واقفین طرح مهر تحصیلی به صورت سراسری است که برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: کمک به امر تحصیل دانش‌آموزان نیازمند از محل درآمد موقوفاتی که با نیت کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت تهیه شده است.
این مقام مسئول در پایان آمادگی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر را برای تهیه و توزیع ۱۰۰ دست لباس فرم مدرسه دخترانه دانش‌آموزان نیازمند اعلام کرد که در اختیار کمیته امداد قرار داده شود.
اهدای ۱۰۰ دست لباس فرم مدرسه  به دانش آموزان مددجوی بوشهری
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه