سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان:

تخصیص 700 فقره وام حوادث به آسیب دیدگان فریدونشهر



اصفهان-کربلایی -خبرنگاراقتصادسرآمد : به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فریدونشهر، بهزاد رحیمی در ارتباط با اجرای طرح هادی در شهرستان فریدونشهر اظهار داشت: هم اکنون برای 50 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان طرح هادی تهیه شده است و تاکنون برای 20 روستا طرح هادی را اجرایی کردیم.
وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی با رویکرد گردشگری را برای یک روستا (چقیورت) داریم، ادامه داد: در سالجاری طرح هادی بازنگری شده را نیز برای هشت روستا در دست اقدام داریم.
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فریدونشهر اعلام کرد: در سالجاری نیز دوره اجرای طرح هادی برای 13 روستا به اتمام رسیده است.
وی از آسفالت 250 هزار متر مربع معابر در 13 روستا با تخصیص 3 هزار و 300 تن قیر یارانه ای از سال 94 در شهرستان فریدونشهر خبر داد و در خصوص تسهیلات مسکن روستایی اضافه کرد: امسال نیز تاکنون به 250 نفر وام ویژه بهسازی درشهرها و روستاها پرداخت شده و کماکان نیز ادامه دارد.
رحیمی به اختصاص وام حوادث به منازلی که بر اثر بارندگی یا حوادث غیر مترقبه دچار حادثه شدند، اشاره کرد و تصریح کرد: در فروردین ماه سهمیه تخصیص وام حادثه به 700 واحد مسکونی اختصاص یافت که در مرحله اول به 38 واحد مسکن روستایی و 26 واحد مسکن شهری آسیب دیده اختصاص یافت که مرحله دوم تسهیلات نیز در حال توزیع می باشد. سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فریدونشهر با اشاره به اینکه 40 میلیون تومان وام به علاوه 12 میلیون تومان بلاعوض و 8 تن سیمان رایگان  معادل 160 کیسه سیمان برای ساخت و بازسازی منازل آسیب دیده تخصیص می یابد، گفت: سال 95 برای منازلی که در کلوسه دچار زمین لرزه شده بودند 70 واحد دو طبقه ساخته شده و به افراد آسیب دیده تحویل داده شد.
تخصیص 700 فقره وام حوادث به آسیب دیدگان فریدونشهر
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه