ممانعت از سرمایه‌گذاری 300 میلیاردی با مقاصد سیاسی

ارومیه-نسرین کریم معجنی  - خبرنگار اقتصاد سرآمد: محمد حضرت پور شهردار ارومیه گفت: طرح میدان امام خمینی(ره) ارومیه از 25 سال گذشته راکد مانده بود اما  عده ای  اجازه اجرای آن را به بهانه های واهی ندادند و مانع اجرای این طرح عظیم شدند و با جوسازی علیه شهرداری و با ادعای فروش زمین به یک سرمایه‌گذار خارجی، مانع از سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومانی و اشتغال 6 هزار نفری در شهر شدند. 
محمد حضرت پور شهردار ارومیه درآیین بهره برداری از بزرگترین شهر بازی مدرن شمالغرب کشور در ارومیه اظهارداشت:
 در هفته های اخیر شاهد بداخلاقی و ایجاد اختلافات قومی از سوی افرادی هستیم که به دنبال منافع شخصی خود هستند و امنیت ، وحدت استان را به خطر می اندازند تصریح کرد:با وجود برخی منفی‌بافی‌ها که با نگاه قومیتی سعی بر ایجاد ناامنی در شهر دارند و سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهند، اما این مجموعه تفریحی ورزشی در شهر ایجاد و افتتاح شد.
شهردار ارومیه با اشاره به اقدامات عمرانی و توسعه ای انجام شده در ارومیه طی سالهای اخیر ادامه داد: با وجود برخی سنگ اندازی ها مدیریت شهری ارومیه اقدامات قابل توجهی در جهت توسعه شهر ارومیه به خصوص در زمینه گردشگری انجام داده است  ودرهمین راستا  در نظر داریم ارومیه شهر گردشگری در ۲۰۲۰ را محقق کنیم افزود: امسال 176 هزار نفر مسافر خارجی وارد ارومیه شده در حالی که این تعداد در سال گذشته 84 هزار نفر بود و هم اکنون شهر ارومیه مقصد مسافران و گردشگران کشورهای خارجی شده است وضریب اشغال هتل‌ها و مراکز اقامتی این شهر به بیش از 80 درصد رسیده است.
   حضرت‌پور با اشاره به اینکه 15 میلیارد تومان برای خرید دستگاه‌های شهربازی از خارج از کشور هزینه شده است افزود: این در حالی است که برخی با هدف رسیدن به مقاصد سیاسی خود، به دنبال بی‌اعتمادی مردم نسبت به شهرداری هستند.
شهردار ارومیه در ادامه خاطرنشان کرد: بزرگترین پروژه های شهرداری توسط بنیاد تعاون ناجا و موسسه امین سپاه به‌صورت ایثارگرانه اجرا می‌شود و در حال حاضر هفت کیلومتر از  کمربندی دوم ارومیه توسط سپاه با انجام عملیات آزادسازی به میزان  ۲۲۷  هکتار زمین تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.
حضرت پور  با اشاره به برگزاری موفق لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه افزود: این مسابقات به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد و کسی دیگر به غیر از این مجموعه ها و فرد در برگزاری مسابقات نقشی نداشت و هرکسی ادعایی دارد، حرفهایش بی اساس است.
ممانعت از سرمایه‌گذاری 300 میلیاردی با مقاصد سیاسی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه