استاندارد سازی  فعالیت های عمرانی قم با جدیت دنبال شود


قم-مریم یقینی- خبرنگاراقتصادسرآمد:استاندار قم با تاکید بر اهمیت توجه به موضوع استاندارد در حوزه مختلف این استان گفت: استاندارد سازی فعالیت های عمرانی قم از اولویت های مهم در این استان است و باید با جدیت پیگیری شود.
 بهرام سرمست استاندار قم در جلسه شورای استاندارد استان که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت استاندارد در عرصه های مختلف، اظهار کرد: استاندارد دربرگیرنده تمام موضوعات در جامعه است و باید برای حرکت در مسیر استاندارد سازی در جامعه برنامه ریزی کامل از سوی نهادهای مربوطه صورت گیرد.
استاندار قم با بیان تکلیف اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان، در استاندارد سازی خدمات و کالاها در سطح استان، افزود: نیاز به فرهنگ سازی و آموزش در سطوح مختلف از ضروریات جامعه امروزی است
سرمست با تاکید بر گستردگی دایره شمول استاندارد، تصریح کرد: باید با اولویت بندی بخش های ضروری و مهم، استاندارد سازی این بخش ها در دستور کار قرار گیرد.
وی ایمنی آسانسور ساختمان ها، بویژه دستگاه های اجرایی را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: از آنجا که سلامت مردم در این مقوله اهمیت ویژه دارد، باید از اولویت های اصلی اقدام اداره کل استاندارد باشد و اعتبارات لازم با هماهنگی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تامین شود.
نظارت بر کپسول های گاز سی ان جی و نیز مصالح ساختمانی مورد استفاده در ساختمان ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: تامین امنیت محیط زندگی افراد امری اساسی و از اولویت های مهم مدیریت استان است.
مقام عالی دولت در استان با بیان لزوم استاندارد در حوزه تولید و صنایع، ادامه داد: اعمال استاندارد در افزایش کیفیت و ارزش افزوده محصولات نقش ویژه ای دارد.
وی خاطر نشان کرد: جلسات شورای استاندارد در استان قم به صورت مرتب برگزار شود و معاونت عمرانی استانداری پیگیر تشکیل جلسات این شورا باشد.
استاندارد سازی  فعالیت های عمرانی قم با جدیت دنبال شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه