آمریکا توان نظامی ایران را تست نکند

خانواده‌های آمریکایی بدانند که ترامپ تصمیم به قتل عام آن‌ها گرفته است و هزینه‌هایی را روی دوش آن ها می‌گذارد که بعدها نیز ‏غیرقابل جبران است.‏هیچ کس از ایران انتظار سکوت نداشته باشد، ایران حق دارد همانند جنگ تحمیلی 8 ساله ‏جواب دندان شکنی به دشمنان خود بدهد، آغازگر جنگ ترامپ است و تمام اراده ما برای خویشتنداری است اما جواب سختی را به ‏آمریکایی ها می‌دهیم.‏ ایران به دنبال جنگ نیست اما تمایل نداریم که خلیج فارس و خاورمیانه به گورستان آمریکایی‌ها تبدیل شود.‏
به گزارش اقتصادسرآمد به نقل از خانه ملت، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: ترامپ تصمیم به قتل عام آمریکایی‌ها گرفته است و توصیه می‌کنم با توجه به پیشرفت‌های ایران، آمریکا توان نظامی ما را امتحان نکند.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ، در خصوص توئیت تهدید آمیز ترامپ مبنی بر اینکه اگر ایران هر یک از آمریکایی ها یا دارایی‌های آن را مورد هدف قرار دهد، ما 52 نقطه در ایران را هدف قرار می‌دهیم، اظهار داشت: استراتژی ما هیچ‌گاه جنگ نبوده و همواره به دنبال ایجاد آرامش در منطقه هستیم، منافع آمریکا همیشه در جنگ بوده زیرا به دنبال فروش سلاح در منطقه هستند.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تهدیدات ترامپ و پمپئو مبنی بر اینکه نقاط فرهنگی و تاریخی ایران را در نظر دارند تا مورد حمله خود قرار دهند، نقض حقوق و معاهدات بین‌المللی است.
وی افزود: آمریکا 26 پایگاه در اطراف ایران و 75 هزار نیرو در خلیج فارس دارد، پیشنهاد می کنم ترامپ به فکر خانواده سربازان آمریکایی باشد زیرا دوستان ایران در قبال خباثت‌های آمریکا کوتاه نمی‌آیند.
جعفرزاده ایمن‌آبادی ادامه داد: توصیه می‌کنم آمریکا توان نظامی بعد از انقلاب ایران را امتحان نکند، اطلاعات آمریکا از توان نظامی ایران مربوط به زمان شاه است و از پیشرفت‌های نظامی ایران اطلاع دقیقی ندارند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکید می‌کنم که ایران به دنبال جنگ نیست اما تمایل نداریم که خلیج فارس و خاورمیانه به گورستان آمریکایی‌ها تبدیل شود.
وی افزود: خانواده‌های آمریکایی بدانند که ترامپ تصمیم به قتل عام آن‌ها گرفته است و هزینه‌هایی را روی دوش آن ها می‌گذارد که بعدها نیز غیرقابل جبران است.
جعفرزاده ایمن‌آبادی اظهار داشت: هیچ کس از ایران انتظار سکوت نداشته باشد، ایران حق دارد همانند جنگ تحمیلی 8 ساله جواب دندان شکنی به دشمنان خود بدهد، آغازگر جنگ ترامپ است و تمام اراده ما برای خویشتنداری است اما جواب سختی را به آمریکایی ها می‌دهیم.
آمریکا توان نظامی ایران  را تست نکند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه