شهردار بندر بوشهر مطرح کرد؛

نگاه ویژه مدیرت شهری به ساماندهی مسیرهای عبور و مرور ویژه توانیابان

بوشهر-خبرنگار اقتصاد سرآمد: معلولیت واژه‌ای است که بیشتر در ذهن ما به معنای یک ناتوانی معنی می‌شود و می‌تواند مشکلاتی را برای فرد معلول ایجاد کند، اما در حقیقت معلولیت انسان در قبال قدرتش ناچیز است واگر انسان عقیده و ایمان و اراده خوبی داشته باشد می تواند در هر وضعیتی نسبت به جامعه خود مثمر ثمر باشد.
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر با اشاره به این موضوع که توانیابان جزء اصلی جامعه هستند و مسئولان باید نگاه ویژه ای به این افراد داشته باشند ، تصریح کرد : ساماندهی مسیرهای عبور و مرور ویژه این عزیزان در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفته و اداره حمل و نقل و ترافیک معاونت فنی و عمرانی شهرداری با همکاری معاونت اجرایی و خدمات شهری در حال احداث بیش از 30 گذر ویژه تردد توانیابان عزیز در سطح شهر بوشهر می باشد.  
امیری در ادامه افزود: جانبازان و توانیابان از اقشار شریف جامعه اند و وظیفه هر نهاد و سازمانی است تا زمینه آسایش آنها را فراهم کند و ما هم در شهرداری وظیفه خود می دانیم تا معابر را برای رفت و آمد آسان و انجام فعالیت های اجتماعی این افراد مناسب سازی کنیم. وی افزود: خوشبختانه طرح اختصاص پارکینگ ویژه جانبازان و توانیابان نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندر بوشهر بود که توسط اداره حمل و نقل و ترافیک انجام شد.
شهردار بندر بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: برای ترویج فرهنگ مناسب سازی نیاز به هماهنگی و تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی است  ولیکن با برنامه ریزی های انجام گرفته؛ اقدامات خوب و مؤثری توسط اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندر بوشهر انجام شده که امیدواریم این روند با سرعت بیشتری انجام شود  به نحوی که برای این عزیزان مشهود باشد.
بدیهی است از جمله مسیرهای احداث ویلچرینگ که تا کنون انجام شده به این شرح است که تعداد آنها نیز افزایش خواهد یافت:
نگاه ویژه مدیرت شهری به ساماندهی مسیرهای عبور و مرور ویژه توانیابان
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه