شهردار کمالشهر:

شکوفائی کمالشهر در گرو توجه مدیران استانی است

کرج-معصومه عینی- خبرنگاراقتصادسرآمد؛شهردار کمالشهر در سومین جلسه شورای اداری از مدیران استانی خواست تا با نگاه ویژه به کمالشهر ، این شهر را روی ریل توسعه و شکوفائی قراردهند.
ناصری گفت : با بهره برداری از مترو گلشهر ، شهر جدید هشتگرد ، شهروندان کمالشهر انتظار دارند که با توجه به تحمل مشکلات عبور این خط از کمالشهر ، استفاده از این شبکه ریل برایشان امکان پذیر شود.
وی افزود : احداث ایستگاه مترو هم موجب کاهش ترافیک  شده و هم از آلودگی های زیست محیطی کاسته خواهد شد .
شهردار کمالشهر همچنین با اشاره به مشکلات منطقه تفریحی و گردشگری پارک جنگلی هلجرد گفت: با همکاری مسئولان استانی و با دادن حق انتفاع به شهرداری کمالشهر ، سرمایه گذاری های لازم را در این منطقه به سرانجام خواهد رسید و علاوه بر شهروندان کمالشهری هم استانی ها نیز ازامکانات این منطقه ویژه برخوردار خواهند شد.
تأکید بر فعال شدن بخشهای فرهنگی استان برای احداث فرهنگسرا و رفع موانع بازسازی و احیای فرهنگسرای پروین اعتصامی در شهرک خرمدشت از دیگر مواردی بود که شهردار کمالشهر برآن تأکید کرد و در ادامه از ادارات مختلف خواستار همکاری بیشتر شد .
ناصری گفت برخی ادارات بدهکاری مالی به شهرداری کمالشهر دارند که با توجه به شریط اقتصادی در کشور ، لازم است این ادارات به پرداخت معوقات خود سرعت بیشتری دهند تا شهرداری هم بتواند باتوجه به منابع مالی موجود خدمت بیشتری به مردم ارائه دهد.
شکوفائی کمالشهر در گرو توجه مدیران استانی است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه