مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:

برای مقابله با دشمنان باید به بهترین تجهیزات نظامی مجهز باشیم

بوشهر- خبرنگار اقتصاد سرآمد:  مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: استکبار تا امام حسین(ع) و رنگ سرخ شهادت و ولایت از ما نگیرد دست از ما بر نخواهد داشت.
حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد در نشست نهضت روشنگری خانواده کارکنان سپاه شهرستان دشتی، اظهار داشت: ولایت الله به جزء حکومت امکان ندارد و کسانی که دین و سیاست را جدا از هم می‌دانند نصف دین دارند. اعلمی‌نژاد با اشاره به اینکه داشتن دین و سیاست نشان دهنده این است که شما نسبت به استکبار مقاوم و استقامت داشته باشید، ادامه داد: در دین اسلام دین و سیاست عجین بوده و چیزی جدا از هم نیستند.
وی با بیان اینکه خون شهیدان انقلاب اسلامی و شیعیان نام محرم و امام حسین(ع) عجین است، ادامه داد: مسیر و تداوم انقلاب اسلامی از عاشوراست و انقلابی که نشات گرفته از عاشورا باشد شکست ناپذیر خواهد بود.  مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با اشاره به اینکه ما باید بدانیم هنوز دشمن داریم و این دشمنی با اسلام و شیعه است، گفت: استکبار تا امام حسین(ع) و رنگ سرخ شهادت و ولایت از ما نگیرد دست از ما بر نخواهد داشت. وی با تاکید بر اینکه خاطره‌ها و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس را در مقابله با دشمن فراموش نکنیم، خاطرنشان کرد: عبرت‌هایی که ما در هشت سال دفاع مقدس گرفته‌ایم به ما نشان می‌دهد که دشمن قصد دارد ولایت و اسلام ناب را از ما بگیرد. وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس دوره عبرت‌آموزی برای ملتی است که می‌خواهد آزاده بوده و استقلال و عزت داشته باشد، گفت: برای مقابله با دشمان باید از هر جهت آماده و هوشیار بوده و به بهترین تجهیزات نظامی مجهر باشیم.  اعلمی‌نژاد با اشاره به اینکه برخی ایراد می‌گیرند و می‌گویند ما نباید ساز و کار نظامی داشته باشیم، گفت: این در حالی است که خداوند متعال در قرآن کریم به پیامبر گفته برای مقابله با دشمن از بهترین ابزار نظامی استفاده کند. وی با تاکید بر اینکه استکبار اگر یک درصد احتمال پیروزی در مقابل ایران داشت تا به حال با ما وارد جنگ شده بود، تصریح کرد: هر کشوری با وجود جوانان مومن و باتقوایی قدرتمندترین دشمنان را به زانو در می‌آورد. وی در پایان گفت: استکبار با رواج برنامه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی می‌خواهد جامعه ما را اندلسی کرده و نسبت به مسائل دینی بی‌غیرت کند تا در صورتی که بخواهد خواسته‌های خود را در کشور اجرا نماید بتواند این کار را به راحتی انجام دهد.
برای مقابله با دشمنان باید به بهترین تجهیزات نظامی مجهز باشیم
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه