امیدواریم مجلس تازه نفس به دولت بپیوندد

سخنگوی دولت اشاره به جریان انتقال بنزین از ایران به ونزوئلا اعلام کرد:در آینده هم با قاطعیت هرجایی که بتوانیم تبادل کالا داشته باشیم کار خود را ادامه می دهیم.
به گزارش اقتصادسرآمد، علی ربیعی در ابتدای نشست خبری هفتگی خود با اشاره به سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: خرداد را با نام امام خمینی(ره) می شناسیم. ۱۴ و ۱۵ خرداد فرصتی را برای اعضای دولت فراهم می‌کند که مجددا با آرمان های امام(ره) و آنچه که در راستای مبارزه با ظلم بود و با مشی امام(ره) تجدید پیمان کنند.
وی با تاکید بر ادامه مسیر و الگویی که امام (ره)ترسیم کرد، به جلسه مجلس خبرگان بعد از ارتحال امام خمینی (ره) و تعیین رهبری اشاره کرد و  گفت: انتقال رهبری سوال بزرگی بود، خوشبختانه با خرد جمعی انتقال رهبری به خوبی صورت گرفت و تا امروز تکیه‌گاه تحولات رو به جلوی کشور شده است. این انتقال هم مرهون نظرات امام(ره) است.
سخنگوی دولت در ادامه گفت: در دولت بر اصول اصلی امام(ره)؛ مردم سالاری، مردم باوری، توسعه و پیشرفت و ایستادن درمقابل زور خود را متعهد می دانیم. میزان رای ملت است، امام(ره) هرگونه تحول را بر پایه خواست مردم می دانست. دولت تدبیر و امید به آرمان های امام(ره) متعهد است و در آن مسیر قدم بر می دارد.
وی گفت: افتتاح مجلس جدید و انتخاب هیئت رئیسه را داشتیم. از طرف دولت به همه نمایندگان منتخب  تبریک می گوییم. جامعه متحول شده با نیازهای متنوع، تحریم های کمر شکن، فشار عظیم اقتصادی برای نظام و فشار بر مردم، هجوم سیاسی بر ایران، اقتصاد کوچک شده توسط تحریم نیازمند درکنار هم قرار گرفتن همه ارکان است.
سخنگوی دولت در ادامه با بیان اینکه با سخت کوشی برای مهار مشکلات کشور تلاش کردیم، به تاثیرات اقتصادی شیوع بیماری کووید ۱۹ پرداخت و گفت: بیماری کووید ۱۹ فقط در ۱۳ رسته ای که محاسبه شد، با ۱۰۸ هزار میلیارد تومان کسری درآمد و ضربه به کسب و کارها ما را مواجه کرد. در اسفند ماه ۶۵ هزار میلیارد تومان و در فروردین امسال حداقل ۴۳ هزار میلیارد تومان کسب و کارهای ما دچار آسیب شد.
ربیعی اظهار داشت:  امیدواریم همانطور که قانون اساسی، دولت را محور اداره امور اجرایی کشور قرار داده است، مجلس تازه نفس هم به هم افزایی با دولت در این مصاف بپیوندد و در عمل برای حل مشکلات و توسعه و پیشرفت کشور به کمک با دولت
 به پا خیزد.
وی تصریح کرد: ما دولتی با درآمدهای ارزی زیاد، فراوان و نجومی نبودیم، بلکه دولتی بودیم که با سخت‌کوشی، عقلانیت و تلاشی بی محابا به اداره 
کشور پرداختیم.
امیدواریم مجلس تازه نفس  به دولت بپیوندد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه