علت قطعی حادثه نطنز به زودی اعلام می شود

سرگئی ورشینین معاون وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه گفت که مسکو خواستار پرهیز از نتیجه‌گیری‌های عجولانه درباره ‏حادثه رخ داده در تاسیسات هسته ای ایران است.‏ورشینین درباره این حادثه گفت: امور باید بسیار به دقت بررسی شوند. فکر می کنم این که اجازه دهید تخیلتان همراه شما شود، ‏آخرین کاریست که باید انجام دهید.  این یک موضوع بسیار جدی است.‏به گزارش اقتصادسرآمد به نقل از مهر، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق گفته رئیس سازمان انرژی اتمی، سناریوهای مختلف حادثه نطنز در حال بررسی است و نتایج آن به زودی اعلام می شود.
ابوالفضل عمویی درباره نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: جلسه  کمیسیون امنیت ملی ۳ ساعت طول کشید و علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در این جلسه حضور داشت.
وی بیان کرد: صالحی در این جلسه گزارشی درباره روند فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان به نمایندگان ارائه کرد و همچنین در جریان دیدگاه اعضای کمیسیون امنیت ملی قرار گرفت.سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در این جلسه قطعنامه شورای حکام آژانس علیه ایران هم مورد بررسی قرار گرفت و صالحی به همکاری ایران با آژانس در ادوار اخیر اشاره کرد.
وی بیان کرد: طبق گفته رئیس سازمان انرژی اتمی، در قطعنامه اخیر، شورای حکام اطلاعات مورد ادعای سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی را مبنای درخواست دسترسی آژانس قرار داده است و وی تاکید کرد که این روند مورد انتقاد ما است.
عمویی اظهار کرد: صالحی توضیحاتی درباره حادثه نطنز ارائه کرد و اظهار داشت که سناریوهای مختلفی درباره این حادثه در حال بررسی است و نتایج قطعی آن به زودی اعلام می‌شود.وی تصریح کرد: طبق گفته رئیس سازمان انرژی اتمی، گروههای کارشناسی از بخش‌های مختلف اطلاعاتی و امنیتی همه جوانب موضوع را بررسی کردند و شورای عالی امنیت ملی هم اعلام کرده که دلایل این حادثه را کاملاً تشخیص داده اما فعلاً به دلایل امنیتی نتیجه این بررسی‌ها اعلام نشده است.
عمویی خاطرنشان کرد: نمایندگان حاضر در کمیسیون امنیت ملی نیز سوالات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به تحلیل های موجود از حادثه نطنز، خواستار عدم شتابزدگی در نتیجه گیری پیرامون این حادثه شد.
سرگئی ورشینین معاون وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه گفت که مسکو خواستار پرهیز از نتیجه‌گیری‌های عجولانه درباره حادثه رخ داده در تاسیسات هسته ای ایران است.ورشینین درباره این حادثه گفت: امور باید بسیار به دقت بررسی شوند. فکر می کنم این که اجازه دهید تخیلتان همراه شما شود، آخرین کاریست که باید انجام دهید.  این یک موضوع بسیار جدی است.
علت قطعی حادثه نطنز  به زودی اعلام می شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه