بیمه کردن ۵۰۰هزار خانه روستایی توسط بانک مهر ایران ‏

در سال جاری ۵۰۰هزار ‏خانه روستایی را در سه استان خراسان جنوبي، سيستان و بلوچستان و ايلام در مقابل حوادث و بلاياي طبيعي ‏بيمه کرده است. 
به گزارش اقتصادسرآمد به نقل  روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بانک مهر ایران،اين بيمه کارکرد خود را در سيل اخير خراسان جنوبي به خوبي نشان داد. 
‏ ساخت واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده نیز از اقدامات بانک مهر ايران در سال گذشته بوده است. از ياد ‏نبرده‌ايم که سال گذشته سيل خسارت‌هاي زيادي را به استان‌هاي کشور وارد كرد. بانك قرض‌الحسنه مهر ايران ‏نيز براي كاهش آلام هموطنان و كمك به بازگشت زندگي خانواده‌هاي آسيب ديده به روال عادي، ۱۰۰ باب واحد ‏مسكوني در استان‌هاي لرستان (۴۰ واحد)، گلستان (۳۰ واحد) و خوزستان (۳۰ واحد) احداث كرد و به خانوارهاي ‏سيل‌زده تحويل داد.‏افزون بر این، بانک مهر ایران مبلغ یک میليارد تومان کمک بلاعوض غيرنقدي به استان‌هاي گلستان، لرستان، ‏مازندران، خوزستان و ايلام تخصيص داد. همچنین، پس از زلزله کرمانشاه، بانک مهر ایران تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درماني ‏کرمانشاه منعقد كرد. اين تفاهم‌نامه به منظور همكاري و مساعدت طرفين در زمينه‌ احداث ۳ خانه بهداشت ‏روستايي از توابع استان زلزله‌زده كرمانشاه و با هدف مشاركت مردم در مديريت سلامت، تسهيل دسترسي مردم ‏به خدمات بهداشتي و درماني، تأمين و صيانت آرامش روان و صرفه‌جويي در هزينه‌هاي ايجاد شده براي مردم ‏آسيب‌ديده از زلزله منعقد شد‏.
بیمه کردن ۵۰۰هزار خانه روستایی توسط بانک مهر ایران ‏
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه