اجرای طرح بخشودگی جرایم بدهکاران بانک مسکن تا پایان مهرماه‎

مالک آزادیان، رییس اداره کل وصول مطالبات‎ ‎بانک مسکن‎ ‎ اعلام کرد: تمدید طرح «میثاق» در دهمین جلسه ‏کمیسیون عالی وصول مطالبات مورخ 1399/05/25 و متعاقب آن جلسه مورخ 1399/06/04 ‏هیأت مدیره بانک مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت‎. 
به گزارش اقتصادسرآمد، وی خاطرنشان کرد: موضوع تمدید طرح بخشودگی جرایم بدهکاران‎ ‎بانک مسکن‎ ‎در ازای تسویه ‏تمام یا بخشی از بدهی موسوم به طرح میثاق بنا بر درخواست های مطروحه از سوی مدیریت ‏های شعب استان‌ها و مناطق و با توجه به استقبال از طرح مذکور از سوی مشتریان صورت ‏گرفت‎. 
آزادیان افزود: در راستای مساعدت با مشتریان دارای بدهی غیرجاری و به منظور تسریع در ‏بازپرداخت مطالبات بانک بالاخص با لحاظ قرار دادن مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، طرح ‏میثاق یک نوبت دیگر تمدید گردید‎. 
علاوه بر بخشودگی کامل خالص جرایم تسهیلات به نسبت واریزی نقدی، بخشودگی خالص ‏جرایم تسهیلات مشارکت مدنی (ساخت) بخش مسکن همزمان با تقسیط مطالبات، تسهیل در ‏ضوابط فروش تدریجی در صورت تعیین تکلیف مطالبات غیرجاری تسهیلات مشارکت مدنی و نیز ‏تغییر نام مدیون بدون واریز درصدی از مانده بدهی (انتقال تسهیلات به خریدار جدید ملک) از دیگر ‏امتیازهایی است که در مدت اجرای این طرح برای مشتریان‎ ‎بانک مسکن‎ ‎پیش‌بینی شده ‏است‎. 
اجرای طرح بخشودگی جرایم بدهکاران بانک مسکن تا پایان مهرماه‎
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه