رفع تصرف حریم جاجرود توسط امور آب ورامین

‏ مدیر امور منابع آب اسلامشهر از رفع تصرف بیش از 500 مترمربع از حریم و بستر رودخانه جاجرود در محدوده عملکرد این امور خبر داد.  
به گزارش اقتصادسرآمد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، محمد داودی» با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در راستای حفط و حراست از مجاری آب های سطحی و هچنین پیشگیری و جلوگیری از خسارات جانی و مالی در سیلابهای احتمالی رفع تصرف مستحدثات غیرمجاز در دستور کار این امور قرار دارد.
وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته توسط کارشناسان آبهای سطحی این امور و پس از اخذ دستور قضایی مستحدثات غیرمجاز واقع در داخل بستر رودخانه جاجرود در محدوده روستای قشلاق اول از توابع شهرستان قرچک در حضور نماینده دادستان شهرستان قرچک و مأموران نیروی انتظامی تخریب شد.
مدیر امور منابع آب ورامین تصریح کرد: با این اقدام مساحتی در حدود 500 متر مربع از بستر  رودخانه جاجرود در محدوده موصوف رفع تصرف و از ید متصرفان و افراد سودجو خارج گردید.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با انجام این تخریب مجموع رفع تصرف بستر و حریم مجاری آبهای سطحی در حوزه عملکرد این امور  از ابتدای سال جاری تاکنون به 41 هزار و 700 متر مربع رسید.
رفع  تصرف حریم جاجرود توسط امور آب ورامین
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه