مردم کار می‌‎خواهند نه نامه‌نگاری و شکایت‌بازی

امروز بدترین وضعیت ممکن بر اقتصاد کشور حاکم شده و رئیس جمهور  باید به جای حاشیه پردازی وظیفه خود را انجام دهد.‏سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه مجلس با اقدامات حاشیه ساز دولت درگیر حواشی نخواهد شد، گفت: امروز مردم از دولت و رئیس جمهور نه نامه‌نگاری و شکایت‌بازی بلکه کار می‌‎خواهند. وظیفه رئیس جمهور و دولت رسیدگی به وضع معیشتی مردم است. امروز بازار به شدت افسارگسیخته است و رئیس جمهور به ‏عنوان کسی مسئول تنظیم بازار بوده باید پاسخگو باشد.‏به گزارش اقتصادسرآمد به نقل از خانه ملت، احمدحسین فلاحی در واکنش به اقدام عجیب دولت که طی نامه‌ای به مجلس اظهارات برخی از نمایندگان را توهین تلقی کرده است، اظهار کرد: رئیس جمهور به جای اینکه مجلس را گرفتار حواشی بی‌فایده کند، باید به مشکلات مردم بپردازد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با استناد به اصول مختلف قانون اساسی، تصریح کرد: وظیفه رئیس جمهور و دولت رسیدگی به وضع معیشتی مردم است. امروز بازار به شدت افسارگسیخته است و رئیس جمهور به عنوان کسی مسئول تنظیم بازار بوده باید پاسخگو باشد.
وی با اشاره به شعارهای انتخاباتی آقای روحانی که وعده ثبات و رونق اقتصادی داده می‎‌شد، گفت: امروز بدترین وضعیت ممکن بر اقتصاد کشور حاکم شده و رئیس جمهور  باید به جای حاشیه پردازی وظیفه خود را انجام دهد.
فلاحی با یادآوری اینکه مسیر قانونی برای روی ریل آوردن دولت و رئیس جمهور وجود دارد که مجلس می‌تواند از آن استفاده کند، تأکید کرد: اما امروز مردم از دولت و رئیس جمهور کار می‌‎خواهند نه نامه‌نگاری و شکایت بازی.
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: مجلس از مسیر اصلی خود دور نخواهد شد و هیچ یک از این اقدامات مجلس را به حاشیه نخواهد برد و مجلس به سوگند خود در برابر قانون اساسی پایبند خواهد بود.
حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص شکایت از نمایندگان توسط دولت گفته بود: نمایندگان مجلس در ارتباط با وظایف خود می‌توانند در کلیه امور کشور اظهار نظر کنند اما در هیچ جای قانون اهانت، نشر اکاذیب و افترا نسبت ناروا قابل قبول نیست. موارد معدودی داشتیم و محدود که نطق و اظهار نظری واجد همین عباراتی که اشاره شد بوده که این موارد توسط معاونت حقوقی رییس جمهور در دستگاه قضایی پیگیری شده است.
وی در پاسخ به این سؤال که "تاکنون شکایتی از نماینده‌ای شده است یا خیر؟" گفت: مواردی بوده که معاونت حقوقی شکایت کرده است.
مردم کار می‌‎خواهند نه نامه‌نگاری  و شکایت‌بازی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه