مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس خبرداد؛ آغاز عمليات اجرايي زيرسازي شهرك صنعتي دارويي بيضا


شیراز-توانایی-خبرنگاراقتصادسرآمد : مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از آغاز عمليات اجرايي تسطيح  و زيرسازي فاز اول شهرك صنعتي  دارويي بيضا خبرداد وگفت: اين طرح با اعتباري افزون بر20ميليارد ريال آغاز شده و ساير طرح هاي عمراني نيز در مرحله برآورد و انتخاب پيمانكار است و بزودي اجرايي مي شود. احد فتوحي در بازديد نماينده مردم بيضا و سپيدان در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار و برخي مسولان شهرستان بيضا از شهرك صنعتي دارويي بيضا گفت: پيش از اين نيز مراحل نقشه برداري تهيه زون هاي تخصصي و ارزيابي هاي فني و زيست محيطي  با اعتبار10ميليارد ريال انجام شده است.
وي گفت: زيرساخت هاي این شهرک صنعتی در فاز اول در زمینی به مساحت 200 هکتار ایجاد خواهد شد که در فازهای توسعه مساحت آن به بیش از ۴۰۰ هکتار خواهد رسید. فتوحی افزود: این شهرک صنعتی از مصوبات هیئت دولت است كه در آن بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر خواهند شد که پیش بینی می شود در این واحدها برای افزون بر 5 هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد شود. وی با بیان اینکه رویکرد اصلی ایجاد این شهرک صنعتي ، استقرار صنایع مرتبط با دارويی  و تجهیزات پزشکی و نيز فراوري  گیاهان دارویی است، گفت :در برخی از زون هاي  این شهر ک نیز بر اساس  ضوابط استقرار واحدهای صنعتی، سایر صنایع مستقر خواهند شد.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس بابيان اينكه بر اساس قانون دستگاه هاي خدمات رسان مكلف به تامين زيرساخت ها تاورودي شهرك هاي صنعتي هستند گفت:در اين زمينه بايد دستگاه هاي متولي نظير آب ،برق،گاز و مخابرات خدمات خود را تا ورودي شهرك صنعتي ارائه كنند و تا شركت شهرك هاي صنعتي بتواند به موقع و با اجراي پروژه هاي داخل شهرك صنعتي،آنرا آماده واگذاري كند و در اين زمينه اعتبارات مناسبي  براي سال جاري تخصيص يافته است.
در اين بازديد نماينده مردم شهرستان هاي بيضا و سپيدان در مجلس شوراي اسلامي نيز بر ضرورت تسريع در راه اندازي اين شهرك صنعتي تاكيد كرد و گفت:در اين زمينه در سطح استاني و ملي پيگيري هاي لازم براي اختصاص اعتبارات و تامين زيرساخت ها انجام مي شود. محسن عليزاده افزود:به زودي جلسه اي در استانداري با حضور دستگاه هاي اجرايي برگزار و در زمينه تامين آب و برق و گاز  اين شهرك صنعتي تصميم گيري خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس خبرداد؛ آغاز عمليات اجرايي زيرسازي شهرك صنعتي دارويي بيضا
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه