منطقه 8 عملیات انتقال گاز :

پایداری گاز طبیعی در مناطق کوهستانی نیازمند مصرف بهینه است

تبریز -خبرنگاراقتصادسرآمد :  مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز گفت: با توجه به برودت هوا به ویژه در مناطق کوهستانی، انتقال مستمر و پایداری گاز طبیعی در این مناطق نیازمند همراهی مردم در مصرف بهینه گاز است.
فیروز خدایی  افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و برودت هوا در کشور به ویژه در مناطق کوهستانی و سخت عبور، گذر مطمئن و موفق از فصل سرما و پایداری گاز طبیعی در همه بخش ها به ویژه بخش خانگی مستلزم تعامل همگانی و رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی است.
وی یادآوری کرد: نیروهای منطقه هشت با آمادگی حداکثری در تمامی تاسیسات تقویت فشار گاز و مراکز بهره برداری و انجام تعمیرات و آماده‌سازی تاسیسات، ارتقای راندمان و کارکرد توربین ها، رفع کمبودهای ابزاری و تامین امکانات و اقلام مورد نیاز، تمام تلاش خود را برای انتقال پایدار گاز به کار می گیرند تا زمستان امسال بدون قطعی گاز سپری شود.
خدایی  تاسیسات و مراکز بهره برداری این منطقه عملیات انتقال گاز را بسیار با اهمیت و حساس دانست و گفت: مسوولان تاسیسات و مراکز بهره برداری باید با تلاش و تدوین برنامه زمان بندی شده، وظایف خود را هدفمند پیگیری کرده و تمام توان خود را برای رفع چالش ها و کمبودهای سازمانی بکار گیرند.
منطقه هشت انتقال گاز از مناطق دهگانه شرکت انتقال گاز ایران است که با سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر خط انتقال و ۹ تاسیسات تقویت فشار، گاز تحویلی از مبادی تولید را به استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و بخشی از استان های زنجان، کردستان و گیلان و پایانه صادراتی انتقال می دهد.
پایداری گاز طبیعی در مناطق کوهستانی نیازمند مصرف بهینه است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه