تاریخ انتشار:1404/6/25
بازنگری و توسعه باشگاه مسافران وفادار، اقدامی در جهت خلق ارزش و رضایت مشتری

مدیرعامل «هما» عنوان کرد؛

بازنگری و توسعه باشگاه مسافران وفادار، اقدامی در جهت خلق ارزش و رضایت مشتری

اقتصادسرآمد- مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از بازنگری و توسعه باشگاه مسافران وفادار خبر داد.

به گزارش اقتصادسرآمد، حسین خانلری مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» با تأکید بر اهمیت جلب رضایت مسافران همیشگی از بازنگری و توسعه باشگاه مسافران وفادار خبر داد و گفت: درآمدهای شرکت مستقیماً ناشی از ایجاد ارزش و کسب رضایت مسافر است و تکریم مسافر باید به عنوان یک ارزش بنیادین در تمامی سطوح سازمان نهادینه شود.
 
به گفته وی برنامه‌های وفاداری مانند «Sky Gift» ابزار کلیدی برای تحقق این هدف هستند و توسعه آن‌ها با افزایش جذابیت‌ها، افزودن امتیازهای متنوع برای پروازهای داخلی و بین‌المللی و تسهیل شرایط استفاده از مزایا در دستور کار قرار دارد.
 
مدیرعامل "هما" تصریح کرد: این اقدامات نه تنها موجب افزایش رضایت مشتریان می‌شود، بلکه با جلب رضایت مشتری‌ به عنوان یک فرهنگ سازمانی راهبردی و ایجاد مزیت رقابتی تعیین‌کننده برای شرکت کمک خواهد کرد.
 

برچسب ها : مدیرعامل «هما» اقتصادسرآمد مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

اخبار روز
ضمیمه