مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان

نیازمندی‌های دانش بنیان مرتبط با فعالیت‌های جامعه بندری خوزستان شناسایی شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: به منظور مقابله با تحریم‌های ظالمانه و همچنین جلوگیری از بروز موانع احتمالی در استمرار فعالیت‌های تجارت دریایی بنادر استان و در راستای تحقق سال جاری، نیازمندی‌های مختلف در حوزه‌های تجهیزاتی و عملیاتی حوزه دریایی و بندری با محوریت دانش‌بنیان شناسایی شده اند. به گزارش اقتصاد سرآمد ،  بهروز آقایی با بیان اینکه روند پیگیری نیازمندی‌های دانش‌بنیان منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) و دیگر بنادر تابعه با هدف تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در تلاش است تا با استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی نیازمندی‌های مرتبط با فعالیتهای جامعه بندری استان را شناسایی و مرتفع نماید.
او ادامه داد: اعمال تحریمهای ظالمانه غرب باعث بروز برخی مشکلات در حوزه استمرار فعالیت‌های پیشروی جامعه بندری استان شده است که قطعا با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، نیازمندی‌های شناسایی شده رفع خواهند شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه این نیازمندی‌ها از طریق فراخوان‌های تخصصی به اطلاع شرکت‌های دانش‌بنیان می‌رسد، گفت: نیازمندی‌های شناسایی شده جامعه بندری در قالب 2 بخش دولتی و خصوصی انجام شده است.
آقای آقائی می گوید: تاکنون برابر با ارزیابی‌های صورت گرفته، 60 عنوان خرید خدمات (PFR) به عنوان نیازمندی‌های این اداره کل از واحدهای مختلف عملیاتی، مهندسی و عمران، فنی و نگهداری و امور دریایی تهیه و در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه های تخصصی مربوطه قرار گرفته است.
او استفاده بهینه از توان علمی نخبگان و استعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور رفع نیازمندی‌های مجتمع بندر امام خمینی(ره) را به عنوان یک اولویت جدی در برنامه‌های کاری این اداره کل عنوان کرد و ادامه داد: با تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با مراکز دانشگاهی و دانش‌بنیان، فرآیند بومی‌سازی برخی تجهیزات مورد نیاز و همچنین رفع نیازهای شناسایی شده، وارد مرحله عملیاتی گردیده است و ان‌شاء الله به زودی تحولی آشکار در ارائه کیفیت خدمات دریایی و بندری به صاحبان کالا و مشتریان در مجموعه بنادر خوزستان باشیم.
 نیازمندی‌های دانش بنیان مرتبط با فعالیت‌های جامعه بندری خوزستان شناسایی شد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه