پیام تبریک مدیرعامل سازمان بنادر و‌ دریانوردی در پی بازگشت دلاورمردان  ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی به کشور


معاون وزیر راه و شهرسازی و‌مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی بازگشت موفقیت آمیز و غرور آفرین دلاور مردان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مأموریت دریانوردی بزرگ به کشور را تبریک گفت. به گزارش اقتصادسرآمد، در پیام تبریک علی اکبر صفایی چنین آمده است:  "دسترسی به آبهای آزاد، اتصال به چهار گوشه جهان از راه دریا و امکان دفاع از کشور در بستر دریا از جمله برکات دریاست که مردم و مسئولان باید به آن توجه کنند."   
مقام معظم رهبری" ۸/۹/۱۳۹۴
برادر ارجمند ، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران
بازگشت غرورآفربن دریادلان نام آور ناوگروه۸۶ با ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناو بندر مکران، آغاز ماموریتی پر افتخار برای تحکیم سیادت دریایی ایران اسلامی در آب های سرزمینی، منطقه ای و بین المللی است.
اکنون قدرت دفاعی نیروی دریایی کشورمان، نقطه اعتماد و اطمینان ملت ایران، لنگرگاه ثبات و امنیت پایدار مرزهای آبی کشور و صیانت از امنیت دریانوردی می باشد. در همین راستا، اجرای بدون نقص و با صلابت عملیات اسکورت و تامین امنیت کشتی های تجاری و نفتی در منطقه خلیج فارس، دریای عمان و خلیج عدن، تحت تدابیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا، گفتمان «امنیت افزایی دریایی » نیروی دریایی را به واقعیت «امنیت گستری در آب‌های فراسرزمینی» تبدیل نموده است که این خود موجب شکوفایی تبادلات اقتصادی و تجاری ما در بنادر مختلف کشور گردیده و مورد تایید و تقدیر سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) نیز قرار گرفته است.
اینجانب به نمایندگی از کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی و آحاد جامعه دریایی و بندری  کشور، ضمن افتخار  به این موفقیت های توام با عزت و اقتدار، از مجاهدت و سختکوشی شما عزیزان قدردانی می نمایم. 
در پایان، ضمن تبریک این رویداد تاریخی، سلامتی، توفیق و سرفرازی جنابعالی و همه فرزندان غیور ایران اسلامی در نیروهای مسلح و خانواده های معزز آنها، به خصوص نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
علی اکبر صفایی- معاون وزیر و مدیرعامل
پیام تبریک مدیرعامل سازمان بنادر و‌ دریانوردی در پی بازگشت دلاورمردان  ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی به کشور
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه