تشکیل کمیته ویژه بانوان  در بانک توسعه تعاون


در جلسه هم‌اندیشی بانوان شاغل در بانک توسعه تعاون که با حضور مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه زنان و خانواده برگزار شد، تشکیل کمیته ویژه بانوان در بانک اعلام گردی
به گزارش اقتصادسرآمد، نرجس بختیار خلج مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور زنان و خانواده در این جلسه اظهار داشت: انقلاب اسلامی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی است و عمده تلاش‌های ما برای امتداد انقلاب اسلامی است، منشأ انقلاب اسلامی دین اسلام است و با اتکا به حرکت و تلاش خاص مردم به وقوع پیوسته و امتداد یافته است.
 دشمن از همان زمان پیروزی انقلاب از تأثیرگذاری فرهنگی و سیاسی آن هراسان گشته و هر بار با دسیسه و نیرنگ سعی در شکستن انقلاب داشته است. تزریق ارزش‌های بی‌پایه غربی و بمباران ملت با اخبار غلط و نادرست از مهم‌ترین نیرنگ‌های دشمن در زمان کنونی است. مردم و مسئولین هوشیار هستند و با حضور خود مکر و حیله‌های دشمن را بی‌اثر نموده‌اند.وی افزود: زنان می‌توانند در مسیر قرب الهی و برای پیشرفت خانواده و جامعه نقش‌آفرین باشند پدران و مادران مهم‌ترین نقش را در تعلیم و تربیت بر عهده‌دارند.بختیار خلج تأکید کرد: حوزه زنان و خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با استفاده از نمایندگان حاضر در تمامی دستگاه‌های تابعه استانی و ستادی نسبت به ایجاد ساختار اقدام نموده است.
تشکیل کمیته ویژه بانوان  در بانک توسعه تعاون
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه