سومین جلسه توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت های اب و فاضلاب منطقه شرق کشور در کرمان برگزار شد 

 کرمان - خدیشی خبرنگار اقتصادسرآمد - سومین جلسه توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت های اب و فاضلاب منطقه شرق کشور به میزبانی شرکت آبفا استان کرمان برگزار شد.  
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان ، مرتضی بخشایش مدیر کل دفتر مدیریت بهره وری و نوسازی اداری وزارت نیرو با قدردانی از برگزاری چنین جلساتی اظهار داشت: بحثهای بهره وری در وزارت نیرو همواره مورد توجه قرار دارد و امیدوارم این جلسات دستاوردهای خوبی برای شرکتها داشته باشد. 
وی با اشاره به کسب رتبه برتر وزارت نیرو در جشنواره شهید رجایی در دومین سال پیاپی از تلاش‌های تمام شرکتهای زیر مجموعه این وزارتخانه قدردانی کرد و افزود:  وزیر نیرو روی بحث بهره وری تاکید خاصی دارد و ما ماموریت داریم  به بحث بهره وری  ورود کنیم. 
بخشایش به اشتراک گذاری تجارب را مهمترین مصادیق بهره وری بیان کرد و افزود: بزرگترین وظیفه آبفا کشور و وزارت نیرو به اشتراک گذاری  دستاوردها است که کارهای ابتدایی در این زمینه انجام شده و بیش از 500 تجربه جمع آوری شده و در دسترس قرار دارد و همه می توانند این تجارب را به اشتراک گذارند. 
امید امینیان‌مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه این جلسه خاطر نشان کرد: برگزاری این جلسات از سال گذشته در مشهد آغاز  و پس از ۸ جلسه در ۴ منطقه کشور با هدف رفع مشکلات برگزار شد. 
وی نتایج این جلسات را ارزنده عنوان کرد و افزود:  ۲۰۰ مصوبه در ۸ جلسه داشتیم که تعداد ۱۵۰ مصوبه تاکنون اجرایی شده و مابقی در حال انجام است. 
 علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان  در پایان با قدردانی از تلاشهای متولیان برگزاری این جلسات در شرکتهای مختلف در کشور گفت: در شرکت ابفا کرمان بیش از 1800 نفر نیروی انسانی مشغول به فعالیت هستند و تمامی اطلاعات در سامانه اچ ار ام ثبت شده است. 
سومین جلسه توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت های اب و فاضلاب منطقه شرق کشور در کرمان برگزار شد 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه