آئین تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت آبفا کرمان برگزار شد


کرمان – خدیشی خبرنگار اقتصادسرآمد- آئین تودیع و معارفه مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با حضور معاون حفاظت پرسنلی مرکز حراست وزارت نیرو، مدیرکل حراست ، معاون حفاظت پرسنلی ،  مدیر حراست حوزه ستادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، معاون اقتصادی اداره کل اطلاعات کرمان ، مدیر کل حراست استان کرمان ، مدیران حراست شورای انسجام بخشی صنعت  اب و برق استان کرمان ، مدیرعامل ، معاونین و جمعی از مدیران شرکت آبفا استان کرمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان، در این آئین با قدردانی از تلاشهای رضا زنگی آبادی مدیر سابق حراست اظهار داشت:   مدیر جدید حراست از نیروهای انقلابی و ارزشی شرکت آبفا است و و امیدواریم همواره موفق عمل نماید.
وی به گرمای بی سابقه هوا در تابستان اخیر و تلاشهای شبانه روزی کارکنان آبفا اشاره کرد و افزود: ما با تلاش همکارانمان  تابستان را با کمترین تنش پشت سرگذاشتیم و به لطف خدا و تلاش همه همکاران امسال آبفا کرمان یکی از شرکتهای برتر مورد تقدیر وزیر نیرو بود  و این مرهون زحمات تک تک کارکنان بوده است.
عبدیان ادامه داد: در حوزه حراست هم همکاران ما با کمترین امکانات و محدودیتها و با تلاشهای شبانه روزی بهترین عملکرد را داشته اند و شرایط سخت را پشت سرگذاشتند.
وی با تاکید بر اهمیت جایگاه حراست خاطر نشان کرد: فعالیت های حراست مانند فعالیتهای عمرانی دیده نمی شود ، کار و فعالیتهای  این واحد پنهان و ارزشمند است و پبیش از انکه نگاه امنیتی باشد نگاه پیشگیرانه است .
عرب‌نژاد مدیرکل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه این آئین با قدردانی از تلاش کارکنان آبفا کرمان در گذر از  بحران تابستان اظهار داشت: در ابفا کرمان با وجود تنش‌های آبی با درایت و مدیریت مشکلات را پشت سر گذاشته شد و امروز بحث آب یک کالای امنیتی و استراتژیک است و با توجه به کمبود بارشها باید با درایت مسئله را مدیریت کنید .

آئین تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت آبفا کرمان برگزار شد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه