اسكله صيادي بندر شهيد باهنر  پشتونه صيد و صيادي به ويژه صيد صنعتي استان هرمزگان


مديركل شيلات هرمزگان به همراه معاون برنامه ريزي و مديريت منابع سازمان شيلات ايران، مديركل توسعه منابع انساني سازمان شيلات ايران،معاون برنامه ريزي و منابع شيلات هرمزگان از اسكله صيادي بندر باهنر بازديد كردند.
به گزارش اقتصادسرآمد، در اين بازديد معاون برنامه ريزي و مديريت سازمان شيلات ايران با اشاره به اهميت تسريع در اتمام پروژه بهسازي اسكله بندر صيادي باهنر گفت: بهسازي و تكميل اين اسكله نقش مهمي در توسعه و رونق صنعت شيلات و به ويژه در صيد و صيادي استان دارد.
شهريار رستمي تصريح كرد: برخوداري از بنادر صيادي با توان عملياتي و مناسب با شناورهاي صيادي استان نيازي ضروري است كه خوشبختانه استان هرمزگان در مسير بهسازي و تقويت زير ساخت ها و بنادر صيادي گام هاي موفقي برداشته است. ايشان عنوان كرد اسكله صيادي باهنر تنها اسكله صيادي اختصاصي براي ارائه خدمات به شناورهاي صيد صنعتي كشور است بنابراين در تكميل اين بندر بايد از همه ظرفيت‌هاي شيلات بهره گرفته شود وهر چه زودتر به بهره برداري برسد.
در ادامه مدير كل شيلات هرمزگان افزود: خوشبختانه با حمايت دولت مردمي و به ويژه استانداري هرمزگان و سازمان شيلات ايران در حوزه خدمات رساني به جامعه صيادي و همچنين بهسازي و ارتقاي بنادر صيادي استان اقدامات خوبي صورت گرفته است.مسعود بارني با اشاره به پيشرفت فيزيكي اين اسكله گفت: اين اسكله پس از تكميل مي تواند خدمات مناسبي به شناورهاي صيادي بويژه شناورهاي صنعتي ارائه و موجب رونق صيد و صيادي در استان شود.
اسكله صيادي بندر شهيد باهنر  پشتونه صيد و صيادي به ويژه صيد صنعتي استان هرمزگان
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه