دبی میزبان بزرگترین نمایشگاه  محصولات زیبایی


شهرداری دبی در نمایشگاه Beautyworld خاورمیانه 2023، بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی در دنیای محصولات زیبایی و مراقبت شخصی، که از دوشنبه (30 اکتبر) تا چهارشنبه (1 نوامبر 2023) در مرکز تجارت جهانی دبی دایر است، شرکت می‌کند.
این مشارکت، خدمات شهرداری دبی را در زمینه‌های کنترل بهداشت عمومی و محصولات مراقبت شخصی و همچنین تلاش‌های این سازمان در ایجاد یکی از پیشرفته‌ترین اکوسیستم‌های بهداشتی جهان در دبی را به نمایش می‌گذارد.مشارکت شهرداری در این رویداد گواهی بر تعهد آن به نمایش اکوسیستم خدمات جامع است. هدف اصلی شهرداری دبی ارتقای سلامت، ایمنی، تضمین رعایت مشخصات تایید شده برای محصولات مصرفی و ماندن در خط مقدم روندهای معاصر و شیوه‌های پایدار است.علاوه بر این، شهرداری همچنین با این مشارکت تلاش می‌کند تا بر اهمیت رعایت استانداردهای بهداشتی و ایمنی برای کالاهای مصرفی، از جمله محصولات مراقبت شخصی و عطرها تأکید کند، در حالی که از فناوری و نوآوری برای محافظت از حقوق مصرف‌کننده و ارتقای تجربیات کلی آنها استفاده می‌کند.
شهرداری دبی بر اهمیت نمایشگاه Beautyworld خاورمیانه به عنوان یک پلتفرم مهم برای نمایش آخرین استانداردهای بین المللی بهداشت و ایمنی در بخش زیبایی و مراقبت شخصی تاکید کرده است.
دبی میزبان بزرگترین نمایشگاه  محصولات زیبایی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه