استاندار لرستان

 پروژه ورزشی در بین مصوبات سفر دوم دولت به لرستان قرار می‌گیرند

خرم آباد- سبحان حبیبی خبرنگار اقتصادسرآمد - استاندار لرستان از قول وزیر ورزش و جوانان برای قرارگیری ۹ پروژه ورزشی این استان در بین مصوبات دور دوم سفر دولت به لرستان خبر داد.
، فرهاد زیویار در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به دیدار با وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: در این دیدار مقرر شد ۹ پروژه مهم ورزشی استان که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و اعتباری بالغ بر ۱۷۲ میلیارد تومان نیاز دارند در مصوبات دور دوم سفر رئیس‌جمهوری به استان لحاظ شوند.
وی با اشاره به اینکه ورزش استان ظرفیت‌های بی‌شماری دارد، افزود: افزایش سرانه ورزشی استان و توسعه زیرساخت‌های ورزشی می‌تواند علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی در ایجاد تحرک و سرزندگی در جامعه نقش حائز اهمیتی داشته باشد.
استاندار لرستان، افزود: امیدواریم وزارت ورزش و جوانان، برای افزایش سرانه استان و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی حوزه ورزش نگاه ویژه‌ای به ورزش استان داشته باشد.
زیویار گفت: در این دیدار درباره چگونگی افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور، طرح‌های مهم ورزشی در سفر دور دوم ریاست‌جمهوری به استان، حوزه ورزش همگانی، قهرمانی و تأمین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی ورزشی استان با وزیر ورزش و جوانان گفت‌وگو کرد.هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز با اشاره به فعالیت‌های خوب‌صورت گرفته در ورزش استان و پیگیری‌های استاندار لرستان، بیان کرد: لرستان از استان‌های قهرمان‌پرور است و باتوجه‌به ظرفیت‌های بالای این استان، در نظر است که لرستان به‌صورت جدی در سند آمایش سرزمین، موردتوجه قرار گیرد.
وی با تأکید بر برگزاری جلسات شورای ورزش استان، افزود: برگزاری منظم این جلسات موجب توسعه و پیشرفت ورزش استان‌ها خواهد شد. وزیر ورزش و جوانان ضمن قول مساعد مبنی بر حمایت و توسعه ورزش لرستان از طریق اعتبارات فصل پنج گفت: ۹ پروژه مهم ورزشی استان با بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی که یکهزار و ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند، در قالب مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان لحاظ شوند.
 پروژه ورزشی در بین مصوبات سفر دوم دولت به لرستان قرار می‌گیرند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه