رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج

افتتاح بخش میانی  آزاد راه  شمالی کرج

البرز- عینی خبرنگار اقتصادسرآمد- در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و مدیر عامل پروژه آزاد راه شمالی در سالن کنفرانس خبری پروژه آزاد راه شمالی کرج برگزار شد خبر از افتتاح قسمت میانی این پروژه در چند روز آینده توسط وزیر کشور را داد. 
مهاجری اذعان داشت : طی ۹ ماه گذشته مدیریت شهری کرج بخش عمده فعالیت های عمرانی خود را روی این بزرگراه متمرکز کردو  ،  توانست ۷.۵ کیلومتر آن را تکمیل کند که امسال پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی مدیریت شهری کرج به ساخت بزرگراه شهید سلیمانی اختصاص یافته است. رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: افتتاح کامل این پروژه با درآمد سالانه ۲۰ هزار میلیارد ریال همراه است که تا ۳۲ سال به مدیریت شهری کرج تعلق دارد.  
مهاجری با بیان اینکه امسال پنج هزارو۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی مدیریت شهری کرج به ساخت بزرگراه شهید سلیمانی اختصاص یافته است گفت: به زودی نیز اقدام لازم برای جذب سهم ۳۵ هزار میلیارد ریالی دولت برای این پروژه به عمل می آید 
حسین مهاجری گفت  :  بزرگراه شهید سردار سلیمانی در بین ۲۸ اتوبان کشور جایگاه نخست را به لحاظ جذب ترافیک خواهد داشت و با تکمیل تمام بزرگراه شهید سلیمانی به طول حدود ۱۸ کیلومتر ، ۴۰ درصد ترافیک استان البرز به این مسیر جدید انتقال می یابد. 
مهاجری گفت : تعدادی درخت در مسیر این بزرگراه با رعایت اصول فنی ومهندسی جابه جا شده اند . 
وی با اشاره به تامین بخش زیادی از پروژه بزرگراه شهید سلیمانی توسط مدیریت شهری کرج افزود: افتتاح کامل این پروژه با درآمد سالانه ۲۰ هزار میلیارد ریال همراه است که تا ۳۲ سال به مدیریت شهری کرج 
تعلق دارد .
وی یادآور شد: در ضلع شمالی این بزرگراه ۵۰۰ هزار هکتار زمین وجود دارد که این اراضی برای پیشگیری از رانش و سیلاب غیر قابل نفوذ شده و سامانه هدایت آبهای سطحی برای اراضی مذکور اجرا شده است. این عضو شورای شهر گفت : تلاش ها بر این است تا سال آینده را شهید همت از طریق بزرگراه سردار شهدید سلیمانی به شهر کرج متصل شود .
افتتاح بخش میانی  آزاد راه  شمالی کرج
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه