فرماندارگناوه: 

شناگاه‌های ساحل سالم‌سازی شود


فرماندار گناوه گفت: محیط شناگاه‌های ساحل بکر و گردشگرپذیر این شهر توسط دستگاه‌های مربوطه از جمله حفاظت محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان و شهرداری مشخص و سالم‌سازی شود.
به گزارش اقتصادسرآمد،  محمدتقی صفری در جلسه ستاد ساماندهی سواحل این شهرستان اظهار کرد: شهرداری نسبت به نصب پرچم ها و تابلوهای مورد نیاز با بالاترین کیفیت برای مدت طولانی در محل شناگاه‌ها اقدام کند.وی افزود: این نشست با هدف هماهنگی بین دستگاهی در جهت رفع مشکلات پیش رو و ایجاد تمهیدات لازم به منظور تولید برنامه‌های مختلف در حوزه‌های زیرساختی، افزایش تجهیزات و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری جهت ارائه خدمات به همشهریان ، مسافران و گردشگران در ساحل برگزار شده است.
فرماندار گناوه بر حضور فعال دستگاه های اجرایی در ساماندهی سواحل این شهرستان تاکید کرد و افزود: همه ادارات با تمامی توان خود بر اساس شرح وظایف خود در این خصوص ورود کنند و دستگاه‌های نظارتی گزارشی تهیه و ارائه دهند.وی ادامه داد: نیروی انتظامی و پایگاه دریابانی از تردد وسایل نقلیه در کنار ساحل جلوگیری کند.
رئیس ستاد ساماندهی سواحل گناوه افزود: نمازخانه واقع در کنار ساحل توسط شهرداری و با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی جهت همشهریان و مسافران مجدد راه‌اندازی شود.
وی ادامه داد : برای ایمن سازی سواحل شهرستان از بندرریگ تا روستای مال قائد باید ایستگاه نجات غریق مستقر شوند و اگر بخش خصوصی در این خصوص قصد مشارکت داشت، همراهی و همکاری لازم خواهیم کرد.
شناگاه‌های ساحل سالم‌سازی شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه