مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی:

ستون اقتصاد بر پایه  تولید است 

تبریز-امید محمد زاده خبرنگار اقتصاد سرآمد - آقای محمد یاری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و آقای مجتهد زاده مدیر حراست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران 
سهراب فیض زاده، مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در مراسم معارفه خود اظهار داشت: بر حسب اعتماد مسئولین امر به بنده حقیر بر خود می بالم و امیدوارم همواره در این مسیر در راستای ارتقا اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم باشم.وی افزود: این نظام یک نظام الهی و مرهون خون شهیدان است. بر اساس فرمایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی حرم است. یکی از ستون های این حرم ستون اقتصادی است که امروزه هدف اصلی دشمن در نابودی کشور ها است.
وی ادامه داد: ستون اقتصاد برپایه تولید است و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری تولید تنها راه حل مشکلات بوده و است. لازم به ذکر است که بخشی از مشکلات تولید مربوط به شهرک های صنعتی است. امروزه شهرک های صنعتی محل اجتماع صنعتگران و سرمایه گذاران عزیز بوده و نیازمند آماده ساری زیرساخت های لازم است.
فیض زاده گفت: ۹۶ درصد واحد های ما واحد های سرمایه ای کوچک و واحد های خصوصی هستند و باید کمک کنیم تا زیرساخت هایشان حل شود؛ شهرک های صنعتی غیردولتی  از جمله موضوعاتی است که نیازمند توجه ویژه بوده که بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی و کاهش تصدی گری دولت است. خوشبختانه ما هم در استان آذربایجان شرقی استقبال بسیار خوبی داریم.وی افزود: تعیین تکلیف واحد های راکد و توجه به دانش بنیان  از جمله اولویت های ما بوده و است.
وی در پایان گفت: انشاالله بتوانیم با کمک تمامی دوستان و ستاد تسهیل در خانه صنعت و اتاق بازرگانی مشکلات واحد های صنعتی آذربایجان شرقی را حل کنیم.
لازم به ذکر است که بعد از مراسم تودیع و معارفه، فیض زاده به همراه هیئت همراه از از دفاتر کسب و کار مرکز فناوری شهرک صنعتی فناوری قطعات خودرو بازدید و با خانواده شهید نیرومند اسکویی دیدار کرد.
ستون اقتصاد بر پایه  تولید است 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه