نمایشگاه صنایع دریایی بوشهر سرآغازی برای تحقق توسعه دریامحور استان

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر گفت: بوشهر میزیان تنها نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کشور در سال جاری است که این نمایشگاه بدون تردید سرآغازی برای تحقق توسعه دریامحور استان است.
به گزارش اقتصادسرآمد، حسین نامور در باره جزییات برگزاری نمایشگاه صنایع دریایی بوشهر به ایرنا اظهار کرد: با توجه به این که امسال بوشهر میزبان نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی است پیش بینی شده شاهد استقبالی باشکوه از نمایشگاه باشیم.
وی بیان کرد: این نمایشگاه ۱۲ تا ۱۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برپا می شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه این نمایشگاه پس از ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد دریامحور، نخستین نمایشگاه حوزه دریایی محسوب می شود اهتمام و تمرکز ویژه بر آن معطوف شده است.
نامور یادآور شد: نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران در گروه‌های کالایی مربوط با بنادر و کشتیرانی، سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات دریایی، صنایع ساخت و تعمیر کشتی، خدمات دریایی و بندری و صنایع فراساحلی پیش بینی شده است.
وی اظهار کرد: استان بوشهر از دیرباز یکی از قطب های شناورهای سازی کشور بوده به نحوی که این استان در اوج تحریم های ظالمانه موفق شد ۲ نفتکش بزرگ اقیانوس‌پیما را ساخته و تحویل کشور ونزوئلا دهد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر گفت: با توجه به چنین ظرفیتی در حوزه شناورسازی استان، برپایی نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی در سطح ملی فرصتی است تا تولیدکنندگان با جامعه هدف خود ارتباط موثر و لازم را حاصل کنند.
نامور افزود: تاکنون بیش از ۶۰ شرکت حوزه دریا و دریانوردی داوطلب حضور در نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی استان بوشهر شدند.
نمایشگاه صنایع دریایی بوشهر سرآغازی برای تحقق توسعه دریامحور استان
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه