سخنگوی صنعت آب تاکید کرد؛

حل مشکل ناترازی آب  با اجرای« نقشه راه آب کشور»


سخنگوی صنعت آب کشور با بیان اینکه «نقشه راه آب کشور» با نگاهی بر عملکرد کشورهای توسعه یافته و با بومی‌سازی تجربیات تدوین شده است، گفت: میزان مصرف آب بیشتر از تأمین آن است که در این بخش ناترازی ایجاد شده و اجرای نقشه راه آب می‌تواند راه حلی برای مشکل ناترازی آب باشد.
به گزارش اقتصادسرآمد، عیسی بزرگ‌زاده ، رضا حاجی‌کریم رئیس فدراسیون صنعت آب، محمد رحیمی عضو سندیکای شرکت‌های ساختمان ایران و محمدحسین بهنود رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری انجمن شرکت‌های آب‌شیرین‌کن در این نشست، به بررسی «نقشه راه آب» پیشنهادی وزارت نیرو پرداختند.
عیسی بزرگ‌زاده سخنگوی صنعت آب کشور در این نشست گفت: «نقشه راه آب کشور» به همت دبیرخانه شورای‌عالی آب تهیه شده و این سند در مسیر پیدایش و تکامل خود باید برخی از تصویب‌های بالادستی را نیز اخذ کند تا در حکم یک قانون تدوین شود.
وی ادامه داد: برای مشارکت گرفتن از نخبگان و دغدغه‌مندان صنعت آب برخی از قسمت‌های این سند منتشر شده که این اقدام باعث ایجاد یک گفتمان شده است.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به اینکه این جلسه، هشتمین نشست هم‌اندیشی پیرامون «نقشه راه آب کشور» با حضور خبرگان، نخبگان و دغدغه‌مندان در این زمینه است، افزود: نشست‌های پیشین با شورای عتف، انجمن منابع آب، انجمن هیدرولیک، مدیران آب، پژوهشگران کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی و فعالان حاضر در سازمان برنامه‌وبودجه کشور و برخی از اساتید دانشگاه‌ها برگزار شده است.
حل مشکل ناترازی آب  با اجرای« نقشه راه آب کشور»
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه