الزامات لازم برای طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحل خوزستان رعایت شود

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: اگر الزامات لازم برای مطالعات طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحل استان رعایت نشود، فعالیت نیروی انسانی و شیلات مختل می‌شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، مهرداد نیکو در جمع خبرنگاران بر ضرورت تبادل دانش و استفاده از تمام ظرفیت اطلاعاتی و مطالعاتی همه دستگاه‌های اجرایی خوزستان در تهیه طرح تدقیق مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی (ICZM) استان خوزستان تأکید کرد و افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آمادگی دارد با استفاده از تمام توان و ظرفیت خود با ایجاد هماهنگی و افزایش مشارکت در بین سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذیربط، انجام دقیق و کامل این طرح را پیگیری کند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان اضافه کرد: قرار است مطالعات و نقشه‌های پایه، نقشه سکونتگاه‌ها را یکپارچه انجام دهیم تا شاهد خروجی مطلوبی برای کسب و کارهای ساحلی و دریا محور در خوزستان باشیم.
وی با تأکید بر اینکه باید دید چه فعالیت‌هایی را می‌توان در سواحل خوزستان انجام داد، گفت: طراحی فعالیت‌ها باید با توجه به توان اکولوژی و اقتضائات استان باشد، لذا اگر الزامات لازم در زمینه انجام مطالعات طرح تدقیق مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی (ICZM) استان رعایت نشود، فعالیت نیروی انسانی، ماهی‌گیری و شیلات مختل می‌شود.
الزامات لازم برای طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحل خوزستان رعایت شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه