بررسی آخرین وضعیت آمادگی سفرهای دریایی در ایام دهه فجر و نوروز ۱۴۰۳

علی اکبر مرزبان سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و‌دریانوردی در بازدید از بنادر شرق هرمزگان و ایستگاه های گردشگردی قشم، آخرین وضعیت آمادگی سفرهای دریایی مردمی ایام دهه فجر و نوروز ۱۴۰۳ در بنادر شرق هرمزگان را بررسی کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، علی اکبر مرزبان به اتفاق سرهنگ بیراوند فرماندهی یگان حفاظت این سازمان، مکی زاده معاون امور دریایی بنادر و‌دریانوردی استان هرمزگان و اشتری مدیر بنادر قشم، از بنادر شهید باهنر، شهید حقانی، شهید ذاکری، کاوه، لافت و ایستگاه های گردشگردی قشم بازدید کردند و از نزدیک، آخرین وضعیت آمادگی سفرهای دریایی مردمی ایام دهه فجر و نوروز ۱۴۰۳  را بررسی کردند .
به گفته سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، همچون سنوات گذشته، سازمان بنادر و دریانوردی تدابیر لازم برای سفرهای دریایی ایمن و راحت در طول سال جاری و به ویژه دو ماه پایانی و ایام نوروز را اتخاذ نموده و با تشکیل ستادی متشکل از نهادهای ذیربط، اقدامات متنوع و ارزشمندی را بعمل آورده است و این موضوع همچنان بطور جدی در اولویت دستورکارهای خود دارد. 
مرزبان خاطر نشان کرد: بیش از هشتاد درصد سفر های دریایی کشور در استان هرمزگان متمرکز می باشد و در ابن استان نیز حدود هشتاد درصد متعلق به بنادر جزیره قشم است.
بررسی آخرین وضعیت آمادگی سفرهای دریایی در ایام دهه فجر و نوروز ۱۴۰۳
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه