رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی:
تلاش کردیم تعداد غرقشدگی را کاهش دهیم
در اواخر بهار و فصل تابستان عملیاتهای نجات غریق افزایش می یابد
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی از آمادگی و حضور ناجیان غریق در تعطیلات نوروز و تلاش برای پیشگیری از غرق شدگی در سواحل دریایی و رودخانهای کشور خبرداد.
به گزارش اقتصادسرآمد، مهدی حیدری ضمن تسلیت شهادت مولای متقیان امام علی(ع)، گزارشی از پوشش سواحل دریایی و رودخانهای کشور ارائه کرد و گفت: به یاری خداوند متعال در تعطیلات نوروز سال جاری، ناجیان غریق در سراسر کشور به خصوص استانهای خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، مازندران و گیلان فعال بودند.
وی درخصوص برنامههای این فدراسیون در استان خوزستان و درحوزه نجات غریق و جلوگیری از بروز حوادث جانی در نوروز امسال عنوان کرد: با مدیریت بهتر و حمایت بیشتر، شرایط متفاوت بود. خداقوت میگویم به رئیس هیئت استان خوزستان و همه ناجیان غریق فداکار استان که با تمام وجود تلاش کردند تا کامی در این ایام تلخ نشود. خوزستان امسال بسیار فعال بود و به یاری خدا و حمایت مسئولان استان، علاوه بر آگاهسازی مردم در سواحل استان، خوشبختانه عملیاتهای نجات هم با موفقیت انجام شد.
حیدری درخصوص آموزش نیروهای بومی استان سیستان و بلوچستان و ساماندهی آنها در سواحل چابهار گفت: پیش از آغاز سال نو توانستیم از طریق هیئت استان تعدادی از بومیان استان سیستان و بلوچستان را آموزش دهیم و از آنان در سواحل چابهار که در ایام نوروز یکی از مکانهای پر گردشگر کشور محسوب میشود، استفاده کنیم. این اقدام تا حد بسیاری توانست به ما در مدیریت سواحل چابهار کمک کند.
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در خصوص دیگر استانهای جنوبی و ساحلی کشور گفت: بوشهر و هرمزگان نیز همچون استانهای دیگر در ایام نوروز با برپایی پایگاههای نجات غریق در سواحل به مردم خدمترسانی کردند.
وی تصریح کرد: مناطق جنوبی کشور به خصوص سواحل دریا در تعطیلات نوروز به دلیل آب و هوای مطبوع مورد استقبال مردم استانهای دیگر به خصوص استانهای همجوار قرار میگیرد. خوشبختانه همکارانم در هیئتهای استانی با مدیریت رؤسای هیئتها توانستند در این روزها به خوبی عمل کنند که جا دارد از تک تک عزیزان تشکر کنم.
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در خصوص آماده باش دو استان شمالی مازندران و گیلان گفت: پیک گردشگر در شمال کشور، که به آب بزند و بخواهند شنا کنند در اواخر بهار و تمام فصل تابستان است که در آن زمان عملیاتهای نجات غریق به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.
حیدری افزود: علاوه بر این، در تعطیلات نوروز هیئتهای مازندران و گیلان در آماده باش بودند. مدیریت استانهای شمالی در تابستان برای مجموعه فدراسیون بسیار اهمیت دارد که الحمدالله با حضور رؤسای هیئتها و ناجیان غریق شجاع و آموزش دیده امیدواریم بتوانیم امسال نیز غرقشدگی را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی از آمادگی و حضور ناجیان غریق در تعطیلات نوروز و تلاش برای پیشگیری از غرق شدگی در سواحل دریایی و رودخانهای کشور خبرداد.
به گزارش اقتصادسرآمد، مهدی حیدری ضمن تسلیت شهادت مولای متقیان امام علی(ع)، گزارشی از پوشش سواحل دریایی و رودخانهای کشور ارائه کرد و گفت: به یاری خداوند متعال در تعطیلات نوروز سال جاری، ناجیان غریق در سراسر کشور به خصوص استانهای خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، مازندران و گیلان فعال بودند.
وی درخصوص برنامههای این فدراسیون در استان خوزستان و درحوزه نجات غریق و جلوگیری از بروز حوادث جانی در نوروز امسال عنوان کرد: با مدیریت بهتر و حمایت بیشتر، شرایط متفاوت بود. خداقوت میگویم به رئیس هیئت استان خوزستان و همه ناجیان غریق فداکار استان که با تمام وجود تلاش کردند تا کامی در این ایام تلخ نشود. خوزستان امسال بسیار فعال بود و به یاری خدا و حمایت مسئولان استان، علاوه بر آگاهسازی مردم در سواحل استان، خوشبختانه عملیاتهای نجات هم با موفقیت انجام شد.
حیدری درخصوص آموزش نیروهای بومی استان سیستان و بلوچستان و ساماندهی آنها در سواحل چابهار گفت: پیش از آغاز سال نو توانستیم از طریق هیئت استان تعدادی از بومیان استان سیستان و بلوچستان را آموزش دهیم و از آنان در سواحل چابهار که در ایام نوروز یکی از مکانهای پر گردشگر کشور محسوب میشود، استفاده کنیم. این اقدام تا حد بسیاری توانست به ما در مدیریت سواحل چابهار کمک کند.
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در خصوص دیگر استانهای جنوبی و ساحلی کشور گفت: بوشهر و هرمزگان نیز همچون استانهای دیگر در ایام نوروز با برپایی پایگاههای نجات غریق در سواحل به مردم خدمترسانی کردند.
وی تصریح کرد: مناطق جنوبی کشور به خصوص سواحل دریا در تعطیلات نوروز به دلیل آب و هوای مطبوع مورد استقبال مردم استانهای دیگر به خصوص استانهای همجوار قرار میگیرد. خوشبختانه همکارانم در هیئتهای استانی با مدیریت رؤسای هیئتها توانستند در این روزها به خوبی عمل کنند که جا دارد از تک تک عزیزان تشکر کنم.
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در خصوص آماده باش دو استان شمالی مازندران و گیلان گفت: پیک گردشگر در شمال کشور، که به آب بزند و بخواهند شنا کنند در اواخر بهار و تمام فصل تابستان است که در آن زمان عملیاتهای نجات غریق به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.
حیدری افزود: علاوه بر این، در تعطیلات نوروز هیئتهای مازندران و گیلان در آماده باش بودند. مدیریت استانهای شمالی در تابستان برای مجموعه فدراسیون بسیار اهمیت دارد که الحمدالله با حضور رؤسای هیئتها و ناجیان غریق شجاع و آموزش دیده امیدواریم بتوانیم امسال نیز غرقشدگی را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



