معاون آبزي پروري شيلات گلستان:  از ظرفيت هاي علمي و پژوهشي براي حل مسائل و چالش هاي آبزي پروري استفاده خواهد شد


نشست مشترك معاون آبزي پروري شيلات استان با مسئول بسيج علمي پژوهشي و فناوري سپاه نينوا و مسئول مركز تحقيقات شهيد فخري زاده در محل معاونت آبزي پروري اداره كل شيلات گلستان برگزار شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، هدف از برگزاري اين نشست استفاده از ظرفيت علمي و پژوهشي مراكز مذكور در گره گشايي از مسائل و چالش هاي فني آبزي پروري و هم افزايي و كمك به توسعه پايدار آبزي پروري استان عنوان شد.
در اين نشست دكتر نصيري، معاون آبزي پروري شيلات گلستان، به بيان ظرفيت هاي آبزي پروري، مسائل و چالش هاي جاري و پيش رو در توسعه پايدار آبزي پروري استان پرداخت و بر تعامل سازنده و استفاده از تمامي ظرفيت هاي علمي و پژوهشي تاكيد كرد. وي همچنين آمادگي شيلات استان را جهت همكاري هاي همه جانبه با مراكز تحقيقاتي مذكور اعلام كرد.
سرهنگ تجري، مسئول بسيج علمي پژوهشي و فناوري سپاه نينوا استان گلستان، و مهندس محمد نژاد، مسئول مركز تحقيقات شهيد فخري زاده، از مجموعه سازمان علمي، پژوهشي و فناوري استان گلستان، در اين نشست آخرين پيگيري ها و اقدامات انجام شده در خصوص طرح رفع مشكل پروفايل يوني آب درياي خزر جهت كمك به تكثير و توليد پست لارو در استان را تشريح نمودند.
معاون آبزي پروري شيلات گلستان:  از ظرفيت هاي علمي و پژوهشي براي حل مسائل و چالش هاي آبزي پروري استفاده خواهد شد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه