توافق با بانک مسکن برای توسعه فاز دوم پالایشگاه آبادان


نشست مشترک دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن و مدیران شرکت پالایش نفت آبادان با حضور دکتر جلیل مختار، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به منظور توسعه همکاری ها؛ برگزار شد.
به گزارش اقتصادسرآمد،  دکتر سید عباس حسینی، در حاشیه برگزاری این نشست، در خصوص توافقات صورت گرفته میان بانک مسکن و شرکت پالایش نفت آبادان بر کمک به اجرای طرح های توسعه ای در سطح منطقه و در سطح ملی تاکید کرد.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن به عنوان بزرگترین بانک تخصصی کشور، با همکاری شرکت های زیرمجموعه و با تمام توان، توسعه شهر آبادان را در دستور کار خود قرار می دهد.
وی درادامه با قدردانی از حمایت های نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: هرگاه نظام بانکی و به خصوص بانک مسکن در مسیر خدمت رسانی به مردم عزیز و یا ارائه طرح های خدمتی مناسب به مشتریان با محدودیت مواجه شده است؛ایشان با صبر و حوصله در مسیر رفع موانع قدم برداشته است.
دکتر حسینی همچنین با اشاره به مصوبه افزایش سرمایه بانک مسکن یادآور شد: اختصاص این سرمایه به بانک مسکن؛این بانک را در اجرای سیاست های دولت محترم در جهت رفع مشکل مسکن مردم و به خصوص طرح نهضت ملی مسکن یاری می دهد.
توافق با بانک مسکن برای توسعه فاز دوم پالایشگاه آبادان
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه