مدیرکل کمیته امداد ایلام؛

جشن عاطفه‌ها به مدت دو هفته در ایلام برگزار می شود

 ایلام- حسن بیگی خبرنگار اقتصاد سرآمد-مدیرکل کمیته امداد ایلام از برگزاری جشن عاطفه‌ها در این استان به مدت دو هفته خبر داد.
ناصر مرادی پویانی اظهار داشت: این جشن از ۲۲ شهریور آغاز و تا هفتم مهرماه که زنگ عاطفه ها در مدارس نواخته می شود ادامه دارد.وی افزود: مهم ترین هدف جشن عاطفه‌ها کمک به دانش آموزان نیازمند و کم بضاعت است.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هدف از برگزاری این جشن این است که در آستانه ی بازگشایی مدارس و ماه مهر، هیچ دانش آموزی بخاطر مشکلات مالی و نداشتن لوازم تحصیلی از درس و مدرسه محروم نشود.
مرادی پویانی با اشاره به آیین زنگ عاطفه ها که در تاریخ هفتم مهرماه با مشارکت کمیته امداد و آموزش و پرورش در سطح مدارس استان برگزار می شود بیان داشت: همه ی کمک هایی که در مدارس استان جمع آوری می شود برای توزیع در بین دانش آموزان نیازمند در اختیار همان مدارس قرار می گیرد.
وی به راههای مشارکت مردم نوع دوست استان در جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت:علاوه بر دفاتر کمیته امداد و پایگاه های سطح شهر شماره کارت: ۰۳۵۴ ۵۰۰۳ ۹۹۷۹ ۶۰۳۷ ، شماره گیری کد دستوری : # ۰۸۴*۱*۸۸۷۷* و تحویل هدایای کالائی به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و با مشارکت و همکاری ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان ایلام از راههای مشارکت در این جشن دوهفته ای است.
جشن عاطفه‌ها به مدت دو هفته در ایلام برگزار می شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه