مدیرعامل آبفای استان تهران:
مصرف آب تهرانیها؛ ۲۵۰ لیتر در شبانهروز
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: میزان مصرف آب هر تهرانی در شبانهروز ۲۵۰ لیتر و حدود ۲ برابر الگو است؛ این میزان مصرف بسیار بالا بوده و نیاز به مدیریت دارد.
به گزارش اقتصادسرآمد، محسن اردکانی در مراسم «زنگ مدرسه، زنگ آب» در محل مدرسه «آرمینه مصلینژاد» افزود: الگوی مصرف آب برای هر تهرانی ۱۳۰ لیتر در شبانهروز است و این میزان مصرف تقریباً ۲ برابر الگو است. باید تلاش کرد این میزان کاهش یابد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران به ناترازی بین تولید و مصرف آب در استان تهران اشاره کرد و گفت: بهترین حالت برای جبران این ناترازی، فرهنگسازی درباره مدیریت مصرف است.
اردکانی، مدارس را بهترین نقطه برای توسعه فرهنگ بهینه مصرف دانست و خاطرنشانکرد: به این منظور طرح «همیار پلیس حامی آب» از امروز مجدد اجرایی میشود.
وی با بیان اینکه میزان مصرف آب در تهران در ۱۹ مرداد امسال به چهار میلیون مترمکعب در ۲۴ ساعت رسید، گفت: همچنین اوج لحظهای مصرف به ۶۰ هزار لیتر بر ثانیه شد که رقم بسیار زیادی است.
مدیرعامل آبفای استان تهران ادامهداد: باید فرهنگسازی و توسعه فرهنگ مدیریت مصرف انجام شود تا بتوان بخشی از این ناترازی را جبران کرد.اردکانی درباره قطع آب در برخی مدارس تهران، افزود: چندی پیش آب تعداد اندکی از مدارس بهصورت محدود قطع بود، اما اکنون همه مدارس دارای آب هستند.
به گزارش اقتصادسرآمد، محسن اردکانی در مراسم «زنگ مدرسه، زنگ آب» در محل مدرسه «آرمینه مصلینژاد» افزود: الگوی مصرف آب برای هر تهرانی ۱۳۰ لیتر در شبانهروز است و این میزان مصرف تقریباً ۲ برابر الگو است. باید تلاش کرد این میزان کاهش یابد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران به ناترازی بین تولید و مصرف آب در استان تهران اشاره کرد و گفت: بهترین حالت برای جبران این ناترازی، فرهنگسازی درباره مدیریت مصرف است.
اردکانی، مدارس را بهترین نقطه برای توسعه فرهنگ بهینه مصرف دانست و خاطرنشانکرد: به این منظور طرح «همیار پلیس حامی آب» از امروز مجدد اجرایی میشود.
وی با بیان اینکه میزان مصرف آب در تهران در ۱۹ مرداد امسال به چهار میلیون مترمکعب در ۲۴ ساعت رسید، گفت: همچنین اوج لحظهای مصرف به ۶۰ هزار لیتر بر ثانیه شد که رقم بسیار زیادی است.
مدیرعامل آبفای استان تهران ادامهداد: باید فرهنگسازی و توسعه فرهنگ مدیریت مصرف انجام شود تا بتوان بخشی از این ناترازی را جبران کرد.اردکانی درباره قطع آب در برخی مدارس تهران، افزود: چندی پیش آب تعداد اندکی از مدارس بهصورت محدود قطع بود، اما اکنون همه مدارس دارای آب هستند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد
-
تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید
-
نقش مهم جامعه محلی در ارتقای جایگاه ژئوپارک جزیره قشم
-
کمبود سرمایه گذاران در ایجاد زیرساختهای توریسم دریایی
-
اعلام مهمترین مأموریتهای معاونت برنامهریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر
-
انتصاب مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان رئیس کمیته حمل و نقل دریایی مدیریت بحران
-
توسعه بازار سرمایه اولویت محوری وزارت اقتصاد است
-
هدفگذاری تولید ۹۵۰ هزار تن آبزی پرورشی در افق برنامه هفتم پیشرفت
-
انجام ۲۶۶ هزار سفر دریایی در مرکز هرمزگان طی جنگ رمضان
-
تداوم خدمت در بنادر شهید باهنر، جاسک، سیریک و تیاب همزمان با مساعدتر شدن شرایط
-
نقشآفرینی راهبردی بندر چابهار در حفظ جریان تجارت دریایی کشور
-
بازدید مدیران ارشد اقتصادی و برنامهریزی مازندران از بندر نوشهر
-
لقمان پارسی نیا سرپرست معاونت برنامهریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی شد
-
پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز جهانی هیدروگرافی
-
آمادهباش شبکه ریلی برای خدمترسانی به عزاداران
-
عمان به دنبال ایجاد هاب صنعت بانکرینگ سبز
-
«جزایر خلیج فارس» موتور بازسازی اقتصاد ایران در پساجنگ



