مدیرعامل آبفای استان تهران:
مصرف آب تهرانیها؛ ۲۵۰ لیتر در شبانهروز
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: میزان مصرف آب هر تهرانی در شبانهروز ۲۵۰ لیتر و حدود ۲ برابر الگو است؛ این میزان مصرف بسیار بالا بوده و نیاز به مدیریت دارد.
به گزارش اقتصادسرآمد، محسن اردکانی در مراسم «زنگ مدرسه، زنگ آب» در محل مدرسه «آرمینه مصلینژاد» افزود: الگوی مصرف آب برای هر تهرانی ۱۳۰ لیتر در شبانهروز است و این میزان مصرف تقریباً ۲ برابر الگو است. باید تلاش کرد این میزان کاهش یابد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران به ناترازی بین تولید و مصرف آب در استان تهران اشاره کرد و گفت: بهترین حالت برای جبران این ناترازی، فرهنگسازی درباره مدیریت مصرف است.
اردکانی، مدارس را بهترین نقطه برای توسعه فرهنگ بهینه مصرف دانست و خاطرنشانکرد: به این منظور طرح «همیار پلیس حامی آب» از امروز مجدد اجرایی میشود.
وی با بیان اینکه میزان مصرف آب در تهران در ۱۹ مرداد امسال به چهار میلیون مترمکعب در ۲۴ ساعت رسید، گفت: همچنین اوج لحظهای مصرف به ۶۰ هزار لیتر بر ثانیه شد که رقم بسیار زیادی است.
مدیرعامل آبفای استان تهران ادامهداد: باید فرهنگسازی و توسعه فرهنگ مدیریت مصرف انجام شود تا بتوان بخشی از این ناترازی را جبران کرد.اردکانی درباره قطع آب در برخی مدارس تهران، افزود: چندی پیش آب تعداد اندکی از مدارس بهصورت محدود قطع بود، اما اکنون همه مدارس دارای آب هستند.
به گزارش اقتصادسرآمد، محسن اردکانی در مراسم «زنگ مدرسه، زنگ آب» در محل مدرسه «آرمینه مصلینژاد» افزود: الگوی مصرف آب برای هر تهرانی ۱۳۰ لیتر در شبانهروز است و این میزان مصرف تقریباً ۲ برابر الگو است. باید تلاش کرد این میزان کاهش یابد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران به ناترازی بین تولید و مصرف آب در استان تهران اشاره کرد و گفت: بهترین حالت برای جبران این ناترازی، فرهنگسازی درباره مدیریت مصرف است.
اردکانی، مدارس را بهترین نقطه برای توسعه فرهنگ بهینه مصرف دانست و خاطرنشانکرد: به این منظور طرح «همیار پلیس حامی آب» از امروز مجدد اجرایی میشود.
وی با بیان اینکه میزان مصرف آب در تهران در ۱۹ مرداد امسال به چهار میلیون مترمکعب در ۲۴ ساعت رسید، گفت: همچنین اوج لحظهای مصرف به ۶۰ هزار لیتر بر ثانیه شد که رقم بسیار زیادی است.
مدیرعامل آبفای استان تهران ادامهداد: باید فرهنگسازی و توسعه فرهنگ مدیریت مصرف انجام شود تا بتوان بخشی از این ناترازی را جبران کرد.اردکانی درباره قطع آب در برخی مدارس تهران، افزود: چندی پیش آب تعداد اندکی از مدارس بهصورت محدود قطع بود، اما اکنون همه مدارس دارای آب هستند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد
-
تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید
-
نقش مهم جامعه محلی در ارتقای جایگاه ژئوپارک جزیره قشم
-
کمبود سرمایه گذاران در ایجاد زیرساختهای توریسم دریایی



