رئیس کل دادگستری مازندران انتقاد کرد:

ساحل بابلسر بی‌بهره از امکانات اولیه مورد نیاز مسافران


رئیس کل دادگستری مازندران از عدم وجود امکانات اولیه در ساحل دریای بابلسر انتقاد کرد و گفت: متاسفانه نسبت به اجرای تکالیف در راستای تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور در مازندران نیز بی توجهی شده که در این راستا دستگاه قضایی استان به موضوع عدم اجرای تکالیف دستگاه‌های مرتبط ورود خواهد کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، عباس پوریانی در بازدید از ساحل بابلسر با بیان اینکه متاسفانه ورودی ساحل بابلسر از امکانات اولیه مورد نیاز مسافران نیز بی بهره است، افزود: مسافران از استان‌های مختلف، به موارد متعدد از جمله عدم وجود نمازخانه و سرویس بهداشتی مناسب معترض بودند که عدم وجود این امکانات موجب تاسف و ناراحتی است. 
رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابلسر در این راستا بر اجرای دقیق موارد مذکور و رفع مشکلات مورد نظر، نظارت کامل خواهد داشت و با متخلفین و مسئولینی که در اجرای وظایف خود نسبت به مردم کوتاهی کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
پوریانی خاطرنشان کرد: فراهم کردن امکانات لازم و کافی برای مردم شریف استان و گردشگران، وظیفه و تکلیف مسئولین مرتبط است و هیچ گونه کوتاهی در این خصوص از سوی مسئولین  دستگاه های مرتبط در مازندران به ویژه شهرستان بابلسر به عنوان یکی از شهرهای گردشگری و مسافرخیر استان، مورد پذیرش نیست.
رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه با اشاره به میدان ورودی شهرستان بابلسر، اظهار کرد: انتظار از شهرداری و مسئولین ذیربط این بود که میدان مذکور به یک مکان زیبا مانند پارک در ورودی این شهرستان گردشگری تبدیل شود که متاسفانه وجود زباله در حریم راه، چهره شهر را نامناسب کرده است و موضوع باید از سوی دستگاه متولی، مورد پیگیری و اصلاح قرار گیرد.
پوریانی همچنین با اشاره ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریا محور به استان ها، تصریح کرد: متاسفانه نسبت به اجرای تکالیف در راستای تحقق سیاست های کلی توسعه دریامحور در مازندران بی توجهی شده و موضوع از سوی مسئولین امر، مورد غفلت قرار گرفته است.
ساحل بابلسر بی‌بهره از امکانات اولیه مورد نیاز مسافران
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه