روز شلوغ مدیرعامل شرکت ملی مس در مجتمع شهربابک
از آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ بیمارستان شهربابک تا کلنگزنی پروژه توسعهای
کرمان– کوغری صادقی خبرنگار اقتصاد سرآمد - افتتاح و کلنگزنی چند پروژه توسعهای، زیرساختی و مسئولیت اجتماعی روز پرکاری را برای مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در مجتمع مس شهربابک رقم زد.به گزارش اقتصادسرآمد، در یکم آذر ماه مجتمع مس شهربابک و مهندس حسین محمودی مدیر این مجتمع میزبان دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان، دکتر نویدی نماینده شهربابک، دکتر حسین مدرسخیابانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمع کثیری از مدیران ارشد استان کرمان، شهرستان شهربابک و شرکت ملی مس بودند. جایی که در یک روز پرکار و پرترافیک، علاوه براینکه عملیات اجرایی چند پروژه توسعهای و زیرساختی شرکت ملی مس کلید خورد، چند پروژه مهم نیز با دستان استاندار کرمان و نماینده شهربابک رسما افتتاح شد. ضمن اینکه در این روز، عملیات اجرایی فاز ۲ بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهربابک نیز با سرمایهگذاری ملی مس آغاز شد تا این پروژه مرتبط با حوزه بهداشت و درمان مردم شهربابک وارد مرحله جدیدی از روند احداث خود شود.
اما در این روز چه گذشت؟عملیات اجرایی فاز ۲ بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهربابک به عنوان یکی از پروژههای مسئولیت اجتماعی شرکت ملی مس در مراسمی با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم شهربابک، مدیرعامل شرکت ملی مس، فرماندار شهربابک و جمعی از مسولان اجرایی استان کرمان آغاز شد. تامین مالی فاز اول بیمارستان شهربابک توسط شرکت ملی صنایع مس ایران انجام گرفته و در ادامه، فاز دوم این پروژه نیز با سرمایهگذاری ملی مس احداث خواهد شد.
در مراسمی با حضور مقامات ارشد استان کرمان، شهرستان شهربابک و شرکت ملی صنایع مس ایران دو نیروگاه خورشیدی ۲۵+۵ مگاواتی مجتمع مس شهربابک که یکی در خاتون آباد و دیگری در بنیکه است، افتتاح شد. بهرهبرداری از این دو نیروگاه خورشیدی تابستان سال جاری آغاز شده بود و برق این دو نیروگاه پیشتر وارد شبکه برق سراسری شده
بود.
استاندار کرمان با همراهی نماینده مردم شهربابک و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از پروژه تغلیظ فاز ۲ و ۳ میدوک بازدید کرد. محمدعلی طالبی، ضمن بررسی روند احداث این پروژه، در جریان جزییات و اهمیت این طرح مهم توسعهای شرکت ملی صنایع مس ایران قرار گرفت
آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی خورشیدی، تصفیهخانه آب شرب شهربابک و پروژه آهک ۲ مجتمع مس شهربابک کلنگ احداث سه پروژه نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی خورشیدی، تصفیهخانه آب شرب شهربابک و فاز ۲ پروژه آهک مجتمع مس شهربابک با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم شهربابک، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی بر زمین خورد.
این پروژهها از جمله طرحهای توسعهای و زیرساختی شرکت ملی صنایع مس ایران است که عملیات اجرایی آنها با حضور دکتر طالبی، دکتر نویدی و دکتر مدرسخیابانی رسما آغاز شد.
آیین کلنگزنی ۲ پروژه احداث نیروگاه ۱۸۳ مگاواتی گازی و نیروگاه ۴۲ مگاواتی خودتامین مجتمع مس شهربابک آخرین برنامه مدیران ارشد استان کرمان و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بود که عصر روز پنجشنبه یکم آذرماه برگزار
شد.
اما در این روز چه گذشت؟عملیات اجرایی فاز ۲ بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهربابک به عنوان یکی از پروژههای مسئولیت اجتماعی شرکت ملی مس در مراسمی با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم شهربابک، مدیرعامل شرکت ملی مس، فرماندار شهربابک و جمعی از مسولان اجرایی استان کرمان آغاز شد. تامین مالی فاز اول بیمارستان شهربابک توسط شرکت ملی صنایع مس ایران انجام گرفته و در ادامه، فاز دوم این پروژه نیز با سرمایهگذاری ملی مس احداث خواهد شد.
در مراسمی با حضور مقامات ارشد استان کرمان، شهرستان شهربابک و شرکت ملی صنایع مس ایران دو نیروگاه خورشیدی ۲۵+۵ مگاواتی مجتمع مس شهربابک که یکی در خاتون آباد و دیگری در بنیکه است، افتتاح شد. بهرهبرداری از این دو نیروگاه خورشیدی تابستان سال جاری آغاز شده بود و برق این دو نیروگاه پیشتر وارد شبکه برق سراسری شده
بود.
استاندار کرمان با همراهی نماینده مردم شهربابک و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از پروژه تغلیظ فاز ۲ و ۳ میدوک بازدید کرد. محمدعلی طالبی، ضمن بررسی روند احداث این پروژه، در جریان جزییات و اهمیت این طرح مهم توسعهای شرکت ملی صنایع مس ایران قرار گرفت
آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی خورشیدی، تصفیهخانه آب شرب شهربابک و پروژه آهک ۲ مجتمع مس شهربابک کلنگ احداث سه پروژه نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی خورشیدی، تصفیهخانه آب شرب شهربابک و فاز ۲ پروژه آهک مجتمع مس شهربابک با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم شهربابک، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی بر زمین خورد.
این پروژهها از جمله طرحهای توسعهای و زیرساختی شرکت ملی صنایع مس ایران است که عملیات اجرایی آنها با حضور دکتر طالبی، دکتر نویدی و دکتر مدرسخیابانی رسما آغاز شد.
آیین کلنگزنی ۲ پروژه احداث نیروگاه ۱۸۳ مگاواتی گازی و نیروگاه ۴۲ مگاواتی خودتامین مجتمع مس شهربابک آخرین برنامه مدیران ارشد استان کرمان و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بود که عصر روز پنجشنبه یکم آذرماه برگزار
شد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
از آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ بیمارستان شهربابک تا کلنگزنی پروژه توسعهای
-
منطقه عملیاتی ماهشهر تکمیل کننده زنجیره ارزش نفت و گاز
-
مردم فساد را گزارش بدهند
-
تقویت اقتصاد دیجیتال، نیروگاههای خورشیدی وحوزه دانشبنیان دریزد
-
جابجایی۲میلیون تن کالا از پایانه های مرزی شمال سیستان وبلوچستان
-
پروژه انتقال آب تا دو ماه آینده مشکل آب صنعتیترین استان کشور را برطرف خواهد کرد
-
سه طرح نوآورانه در نمایشگاه مدیریت شهری مشهد رونمایی شد
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



