مدیرعامل گاز استان ایلام خبرداد:
قطع جریان گاز ۱۵ اداره دولتی پرمصرف در ایلام
ایلام - حسن بیگی خبرنگار اقتصاد سرآمد: مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای شروع طرح پایش مصرف گاز تاکنون ۱۵ اداره پرمصرف بدلیل عدم رعایت الگوی مصرف، جریان گاز آنها قطع شده است، گفت: اجرای این طرح از ۸ آبان ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان فصل سرد سال ادامه دارد.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمود کشاورز با اشاره به اینکه از آغاز شروع فصل سرد سال تاکنون به ۲۸ دستگاه اجرایی در سطح استان اخطار کاهش مصرف داده شده است، افزود: تاکنون یک هزار و ۳۴۳ مورد پایش مصرف گاز در سطح ادارات استان، مراکز آموزشی و فرهنگی، ورزشی، عمومی و غیره انجام شده است. وی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه سرد سال و افزایش بیرویه مصرف گاز و ضرورت استفاده بهینه از این نعمت خدادادی و به جهت جلوگیری از قطع احتمالی آن، وزیر کشور در آذرماه سال جاری به استانداران سراسر کشور ابلاغ نموده که تمامی دوایر دولتی، دمای وسایل گرمایشی خود را در دمای ۱۸ درجه سانتیگراد تنظیم کنند.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه طرح پایش مصرف گاز ادارات در استان با هدف شناسایی مشترکین عمومی پرمصرف انجام میشود، تصریح کرد: در این طرح، اکیپهای پایش مصرف شرکت گاز استان، میزان مصرف گاز ادارات، سازمانهای دولتی و اماکن عمومی را رصد کرده و درصورت بالا بودن مصرف از میزان ابلاغی، در مرحله اول تذکر و اخطار داده میشود.کشاورز با اشاره به اینکه در صورت ادامه عدم توجه به اخطار کتبی و رعایت نکردن دمای رفاه در اماکن عمومی، جریان گاز ادارات پرمصرف قطع میشود، گفت: طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گازطبیعی در ادارات و سازمانهای دولتی با هدف صرفهجویی و مدیریت انرژی اجرا میشود. وی با بیان اینکه طبق مصوبه دولت، تعرفه گاز برای مشترکینی که در ۳ پله اول مصرف قرار دارند هیچ افزایشی پیدا نکرده، اما برای پلههای مصرفی چهارم و بالاتر، این تعرفه بصورت تصاعدی افزایش یافته است،اظهار داشت: یکی از راهکارهای دولت برای حل مشکل ناترازی گاز در کشور، تعیین ۱۲ پله مصرف و ایجاد روش جدید در تعرفهگذاری انجام شده است تا از این طریق میزان مصرف گاز را در سراسر کشور مدیریت شود.مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه مردم نقش اساسی در مصرف بهینه گاز دارند و هر چقدر کمتر مصرف کنند، گاز بیشتری در اختیار صنایع قرار میگیرد و از این طریق به رشد واحد های اقتصادی و تولیدی کشور هم کمک می شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمود کشاورز با اشاره به اینکه از آغاز شروع فصل سرد سال تاکنون به ۲۸ دستگاه اجرایی در سطح استان اخطار کاهش مصرف داده شده است، افزود: تاکنون یک هزار و ۳۴۳ مورد پایش مصرف گاز در سطح ادارات استان، مراکز آموزشی و فرهنگی، ورزشی، عمومی و غیره انجام شده است. وی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه سرد سال و افزایش بیرویه مصرف گاز و ضرورت استفاده بهینه از این نعمت خدادادی و به جهت جلوگیری از قطع احتمالی آن، وزیر کشور در آذرماه سال جاری به استانداران سراسر کشور ابلاغ نموده که تمامی دوایر دولتی، دمای وسایل گرمایشی خود را در دمای ۱۸ درجه سانتیگراد تنظیم کنند.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه طرح پایش مصرف گاز ادارات در استان با هدف شناسایی مشترکین عمومی پرمصرف انجام میشود، تصریح کرد: در این طرح، اکیپهای پایش مصرف شرکت گاز استان، میزان مصرف گاز ادارات، سازمانهای دولتی و اماکن عمومی را رصد کرده و درصورت بالا بودن مصرف از میزان ابلاغی، در مرحله اول تذکر و اخطار داده میشود.کشاورز با اشاره به اینکه در صورت ادامه عدم توجه به اخطار کتبی و رعایت نکردن دمای رفاه در اماکن عمومی، جریان گاز ادارات پرمصرف قطع میشود، گفت: طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گازطبیعی در ادارات و سازمانهای دولتی با هدف صرفهجویی و مدیریت انرژی اجرا میشود. وی با بیان اینکه طبق مصوبه دولت، تعرفه گاز برای مشترکینی که در ۳ پله اول مصرف قرار دارند هیچ افزایشی پیدا نکرده، اما برای پلههای مصرفی چهارم و بالاتر، این تعرفه بصورت تصاعدی افزایش یافته است،اظهار داشت: یکی از راهکارهای دولت برای حل مشکل ناترازی گاز در کشور، تعیین ۱۲ پله مصرف و ایجاد روش جدید در تعرفهگذاری انجام شده است تا از این طریق میزان مصرف گاز را در سراسر کشور مدیریت شود.مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه مردم نقش اساسی در مصرف بهینه گاز دارند و هر چقدر کمتر مصرف کنند، گاز بیشتری در اختیار صنایع قرار میگیرد و از این طریق به رشد واحد های اقتصادی و تولیدی کشور هم کمک می شود.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
گره مهارت با احسان خیرین هیچگاه کور نمی ماند!
-
ارائه دستاوردها و اقدامات تخصصی مدیریت شهری هوشمند در نمایشگاه
-
برنامه ریزی برای احداث ۳ شهرک تخصصی انرژی خورشیدی در فارس
-
قطع جریان گاز ۱۵ اداره دولتی پرمصرف در ایلام
-
شناسایی و جمع آوری 270 انشعاب غیر مجاز در نخستین فاز
-
پالایشگاه گاز ایلام آماده تولید پایدار در فصل سرد سال می شود
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



